Praca: Asystentka w biurze


Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Asystentka w biurze
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/24/0693
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie prac biurowych, tłumaczeń dokumentów, selekcja pracowników, pomoc w zakwaterowaniu; gotowość do częstych delegacji;
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie korporacyjnepraca w godz. 4:00-22:00 w zależności od potrzeb po 8 godz./dzienniemiejse pracy: ul. Rybnicka 92, 44-100 Gliwice i okolice

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Referent ds. Usług Dystrybucyjnych

Twój zakres obowiązków: Wsparcie technicznej obsługi odbiorców poprzez: Prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, Obsługę i rozliczanie klientów w dedykowanych systemach, Prowadzenie dokumentacji technicznej- prawnej odbiorców oraz jej archiwizacja,...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...

Recepcjonistka / Recepcjonista z językiem niemieckim

Meldowanie gości, Odpowiadanie na maile i telefony po niemiecku, Wystawianie rachunków. Niemiecki w stopniu komunikatywnym.

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu prowadzenie rejestrów udział w naradach Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku min. 6 miesięcy znajomość konceptu pozwoleń na pracę znajomość podstaw prowadzenia prac zgodnie z Ustawą Prawa Energetycznego...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.; Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie...