Praca: Asystentka zarządu


Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Numer: StPr/25/0296
OBOWIĄZKI:
Min. wykształcenie średnie,Mile widziane doświadczenie,Umiejętność organizacji miejsca pracy i przystosowania do wykonywania rożnych zadań, sumienność, punktualność, odpowiedzialnośćZnajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnymZakres obowiązków:- obsługa sekretariatu i biura zarządu- udzielanie ogólnych informacji oraz odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych- przyjmowanie i wstępna selekcja korespondencji- współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa - zaopatrzenie biura w materiały biurowe i art. spożywcze Szczegółowo zadania zostaną omówione podczas spotkania w siedzibie firmy.Informacje n.t. szczegółów zatrudnienia nie będą udzielane telefonicznie.ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO KONTAKTU WYŁĄCZNIE Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Ostrów Wielkopolski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

APLIKUJ TERAZ

Asystentka Zarządu

Główne zadania: obsługa sekretariatu – wykonywanie codziennych zadań administracyjnych i biurowych, zarządzanie korespondencją oraz dokumentami Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów wewnętrznych Spółki, koordynowanie kalendarza spotkań, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, współpraca z wszystkimi działami...

Pracownik magazynowy

Miejsce pracy: Będzin Twoje zadania: Prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych Katalogowanie materiałów i kontrola stanów magazynowych Sporządzanie dokumentacji związanej z wydaniami i zwrotami Prowadzenie rejestru dostawców Obsługa reklamacji, gwarancji i aktualizacji Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność...

Asystent / Asystentka dyrektora

Zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań dyrektora i umawianie terminów. Obsługa administracyjna biura dyrektora. Przygotowywanie i redagowanie dokumentów (korespondencja, raporty, prezentacje). Wizualne porządkowanie informacji za pomocą map myśli. Dogłębny research internetowy i wyciąganie kluczowych informacji. Chat GPT:...

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz sporządzanie dokumentacji na potrzeby posiedzeń organów statutowych....

Młodszy asystent

. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie historii choroby chorych powierzonych jego opiece, przygotowywanie...