Praca: Back office manager


Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Back office manager
Miejsce pracy: Niedoradz
Numer: StPr/25/0468
OBOWIĄZKI:
Koordynowanie pracy biura, wsparcie zarządu w pracach organizacyjnych, administracyjnych i operacyjnych, realizacja zamówień publicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Inne wymagania kurs specjalisty ds. zamówień publicznych, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole i z dokumentami, preferowane wykształcenie administracyjne, prawnicze luib pokrewne. Oferta pracy w ramach umowy nr PR. 6301.60.2025.AT w sprawie organizowania prac interwencyjnych.

Miejsce pracy:

Niedoradz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 109 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli

APLIKUJ TERAZ

Specjalista wsparcia sprzedaży i wynajmu

Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji organizacja transportu i obsługa logistyczna nadzór nad terminami realizacji zamówień obsługa korespondencji technicznej administracja procesu sprzedaży koordynacja pracy miedzy działami Wymagania: dobra organizacja pracy znajomość MS office komunikatywność...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoim zadaniem będzie : pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Warunki współpracy: pełen etat/ praca jednozmianowa umowa o pracę, umowa zlecenie Wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę...

Asystent / Asystentka Managera

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS ​ Tryb pracy: ¾ etatu ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie Managera klubu...

Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze klientów Obsługa klientów podczas targów i...

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach, dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji....