Praca: Business Operation Specialist


SCS Expert jest firmą konsultingową specjalizującą się w obszarze analityki biznesowej. Od października 2015 roku świadczymy usługi informatyczne w oparciu o oprogramowanie SAS i Open Source. Obecnie zatrudniamy ponad 120 konsultantów, którzy realizują innowacyjne projekty dla polskich i zagranicznych klientów. W codziennej pracy dążymy do osiągnięcia wysokiego poziomu satysfakcji naszych klientów i zadowolenia pracowników, stawiamy na przyjazną atmosferę pracy i zaangażowanie zorientowane na sukces zespołu.

Business Operation Specialist
Miejsce pracy: Warszawa, Bielany, ul. Gdańska 27/31
Twój zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa systemu wspierającego zarządzanie projektami konsultingowymi, w tym nadzór i wsparcie merytoryczne innych użytkowników systemu w zakresie rejestrowania danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesów biznesowych
  • Przygotowywanie rozliczeń i raportów, sprawozdań i prezentacji danych
  • Koordynowanie terminowego przepływu informacji i dokumentów w dziale konsultingu
  • Współpraca z innymi działami w firmie i u klientów, w szczególności z działem Finansów przy rozliczeniach usług świadczonych dla klientów
  • Wsparcie administracyjne, organizacyjne i informacyjne dla pracowników zespołów konsultingowych i sprzedaży
  • Dbałość o prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z procedurami Systemu Zarządzania Jakością
  • Aktywne wspieranie rozwoju Systemu Zarządzania Jakością
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w pracach asystenckich, organizacyjnych i rozliczeniowych, zwłaszcza w wyszukiwaniu, analizowaniu i raportowaniu informacji
  • Świetna organizacja, koordynacja procesów, pracy pod presją czasu i dotrzymywanie wyznaczonych terminów
  • Dokładność i skrupulatność - zwracanie uwagi na szczegóły
  • Inicjatywa w działaniu i nauce
  • Umiejętności interpersonalne - wysoki poziomu komunikacji pisemnej i ustnej
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel - warunek konieczny
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Wykształcenie wyższe lub w toku (preferowane kierunki ścisłe i ekonomiczne)
  • Dostępność na pełen etat
Mile widziane:
  • Doświadczenia w obsłudze procesów zakupu lub sprzedaży usług w średnich lub dużych organizacjach
  • Dobra znajomość języka niemieckiego
To oferujemy:
  • Zatrudnienie na 6 miesięcy (z możliwością przedłużenia) w oparciu o elastyczne formy współpracy (umowa zlecenie, kontrakt B2B)
  • Pracę dla naszego klienta - SAS Institute (w środowisku dużej, międzynarodowej organizacji, w tym bliską współpracę z partnerami z Europy Środkowej)
  • Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia oraz współpracę ze specjalistami w swojej dziedzinie
  • Przyjazną i inspirującą atmosferę pracy
Benefity:
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, kurs języków obcych on-line w konkurencyjnych cenach
  • owoce i przekąski, kawa / herbata
  • brak dress code’u
Aplikując wyrażam zgodę dla SCS Expert Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gdańska 27/31 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na przekazanie moich danych osobowych zawartych w moim CV firmie SAS Institute Sp. z o.o. (potencjalnemu klientowi do realizacji projektów) z siedzibą w Warszawie przy ul. Gdańskiej 27/31
APLIKUJ TERAZ

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Weryfikacja poprawności dokumentów, takich jak umowy, aneksy, cesje. Aktywacja pakietów i usług zgodnie z ustaleniami z klientem. Wsparcie klientów w obsłudze systemów samoobsługowych. Utrzymywanie bieżącej i zgodnej z przepisami bazy danych. Utrzymywanie kontaktu z klientami w sprawach administracyjnych. Współpraca z...