Praca: Ekspert ds. ESG w Obszarze Ochrony Środowiska


 
Ekspert ds. ESG w Obszarze Ochrony Środowiska
Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Merytoryczna weryfikacja realizacji planów działań przypisanych do wybranych wskaźników w procesie raportowania,
  • Inicjowanie i nadzorowanie kluczowych projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju, praca z operacjami i kluczowymi dla ESG działami centrali,
  • Współtworzenie modelu zarządzania obszarem zrównoważonego rozwoju,
  • Strategiczna analiza i określenie obszarów oraz podmiotów do współpracy lub uczestnictwa Carrefour Polska w inicjatywach obszaru ESG,
  • Udział w raportowaniu wybranych wskaźników oraz przygotowanie sprawozdawczości w zakresie gospodarki opakowaniowej,
  • Śledzenie przepisów prawnych i trendów rynkowych w obszarze zrównoważonego rozwoju,
  • Dzielenie się wiedzą ekspercką w powierzonych dziedzinach ESG,
  • Regularne prowadzenie dialogów z interesariuszami,
  • Budowanie wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie poprzez prowadzenie projektów wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu zrównoważonego rozwoju,
  • Przygotowanie i walidacja materiałów komunikacyjnych dotyczących zrównoważonego rozwoju, Współpraca z działem komunikacji.
Nasze wymagania:
  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wiedza z zakresu przepisów dot. CSRD/ESG/zrównoważonego rozwoju oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
  • Wiedza w zakresie realizacji sprawozdań i raportów w obszarze zrównoważonego rozwoju, CSRD i ESG oraz opakowań,
  • Doświadczenie w zakresie kalkulacji śladu węglowego, raportowania wskaźników, opracowywania procedur ESG/zrównoważonego rozwoju, umiejętność przeprowadzania analizy LCA,
  • Umiejętność biegłej obsługi pakietu Office (szczególnie Excel),
  • Biegłość w analizie i syntezie danych oraz prezentowanie wniosków,
  • Dobre umiejętności komunikacyjne (współpraca z partnerami wew. i zew.),
  • Umiejętność swobodnej wypowiedzi w mowie i w piśmie,
  • Umiejętność zarządzania projektami i swobodnego działania,
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz,
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy,
Mile widziane:
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Soświadczenie w branży retail.
To oferujemy:
  • Pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • Ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • Zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • Wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • Pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...