Praca: Ekspert ds. ESG w Obszarze Ochrony Środowiska


 
Ekspert ds. ESG w Obszarze Ochrony Środowiska
Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Merytoryczna weryfikacja realizacji planów działań przypisanych do wybranych wskaźników w procesie raportowania.
  • Inicjowanie i nadzorowanie kluczowych projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju, praca z operacjami i kluczowymi dla ESG działami centrali.
  • Współtworzenie modelu zarządzania obszarem zrównoważonego rozwoju.
  • Strategiczna analiza i określenie obszarów oraz podmiotów do współpracy lub uczestnictwa Carrefour Polska w inicjatywach obszaru ESG.
  • Udział w raportowaniu wybranych wskaźników oraz przygotowanie sprawozdawczości w zakresie gospodarki opakowaniowej.
  • Śledzenie przepisów prawnych i trendów rynkowych w obszarze zrównoważonego rozwoju.
  • Dzielenie się wiedzą ekspercką w powierzonych dziedzinach ESG.
  • Regularne prowadzenie dialogów z interesariuszami.
  • Budowanie wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie poprzez prowadzenie projektów wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu zrównoważonego rozwoju.
  • Przygotowanie i walidacja materiałów komunikacyjnych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Współpraca z działem komunikacji.
Nasze wymagania:
  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wiedza z zakresu przepisów dot. CSRD/ESG/zrównoważonego rozwoju oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
  • Wiedza w zakresie realizacji sprawozdań i raportów w obszarze zrównoważonego rozwoju, CSRD i ESG oraz opakowań,
  • Doświadczenie w zakresie kalkulacji śladu węglowego, raportowania wskaźników, opracowywania procedur ESG/zrównoważonego rozwoju, umiejętność przeprowadzania analizy LCA,
  • Umiejętność biegłej obsługi pakietu Office (szczególnie Excel),
  • Biegłość w analizie i syntezie danych oraz prezentowanie wniosków,
  • Dobre umiejętności komunikacyjne (współpraca z partnerami wew. i zew.),
  • Umiejętność swobodnej wypowiedzi w mowie i w piśmie,
  • Umiejętność zarządzania projektami i swobodnego działania,
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz,
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy,
Mile widziane:
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Soświadczenie w branży retail.
To oferujemy:
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.
APLIKUJ TERAZ

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Asystent / Asystentka wsparcia działu księgowości

Twoje zadania będą obejmować: Wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, Wystawianie faktur sprzedaży, Weryfikacja danych na fakturach, Przygotowywanie raportów dla działu księgowości, Pomoc w bieżących działaniach działu, Uzgadnianie sald z kontrahentami i pracownikami, Archiwizacja dokumentacji księgowej. Oczekujemy...

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zadania: Wsparcie zespołu administracyjnego i działów operacyjnych w codziennych zadaniach Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych i wydarzeń firmowych Uzupełnianie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kserokopiarki) Współpraca z firmami zewnętrznymi (np. dostawcy...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Dział Administracyjno-Serwisowy Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum przygotowywanie projektów umów na usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Technicznego...

Praktykant / Praktykantka w Dziale Przyjęcia Towaru

Wsparcie zespołu w codziennych działaniach związanych z przyjęciem surowców do produkcji Wprowadzanie danych do systemu Kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów Chęć zdobycia doświadczenia zawodowego Dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania Umiejętność pracy w zespole Podstawowa znajomość obsługi komputera