Praca: Fakturzysta / Fakturzystka


Fakturzysta / Fakturzystka
Miejsce pracy: Szczecin, Stare Miasto
Twoja Rola
  • Praca 20h/tygodniowo.
  • rejestracja faktur sprzedażowych i kosztowych (Comarch ERP-XL).
  • obsługa obiegu i archiwizacji kluczowych dokumentów.
  • współpraca z zewnętrzną księgowością.
  • rozliczanie raportów kasowych.
Musisz Posiadać
  • skrupulatność, dokładność i świetne zorganizowanie.
  • biegła obsługa komputera (MS Office/Excel, narzędzia Google).
  • umiejętności komunikacyjne i chęć do pracy zespołowej.
  • mile widziane: doświadczenie w administracji finansowej lub znajomość niemieckiego.
Zapewniamy
  • stabilna umowa o pracę na pół etatu (z możliwością full time).
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do oczekiwań.
  • elastyczne godziny (kluczowe dni: poniedziałek i wtorek).
  • klimatyczne biuro na Starym Mieście i dofinansowanie do parkingu.
  • prywatna opieka medyczna.
  • rozwój, szkolenia i fantastyczna, wspierająca atmosfera.
Prosimy o dodanie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Sekretariatu

Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze Rejestrowanie faktur i prostych kosztów...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...

Młodszy Specjalista ds. Egzekucji Opłat Abonamentowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: wydawanie decyzji i postanowień w związku z zarzutami i zażaleniami do tytułów egzekucyjnych w postępowaniach administracyjnych (w I i II instancji) dotyczących opłat abonamentowych; współpraca z organami egzekucyjnymi i instytucjami państwowymi...

Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events preparing reports, presentations and correspondence if needed liaising...