Praca: Fakturzystka


Transport międzynarodowy i spedycja.

Fakturzystka
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Wystawianie faktur sprzedaży oraz korekt w firmowym systemie
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach księgowych oraz wewnętrznych bazach
  • Przygotowywanie i wystawianie zleceń oraz dokumentów handlowych
  • Kontrola poprawności danych na dokumentach oraz dbanie o kompletność dokumentacji
  • Archiwizacja dokumentów w formie elektronicznej (praca w chmurze)
  • Organizacja i utrzymywanie porządku w dokumentacji biurowej
  • Wysyłka dokumentów do klientów i kontrahentów (mailowo oraz pocztą tradycyjną)
  • Współpraca z działem księgowości oraz spedycją
  • Bieżące wsparcie administracyjne w pracach biurowych
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy biurowej, szczególnie w obszarze fakturowania
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy z systemami fakturowymi/ERP
  • Dokładność, skrupulatność i dobra organizacja pracy
Oferujemy:
  • stabilną pracę w kilkunastoosobowym zespole
  • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym, klimatyzowanym biurze
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy - Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wprowadzanie danych do systemu Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie Współpraca z wszystkimi działami firmy Dobra znajomość obsługi komputera Znajomość języka angielskiego Komunikatywność i wysoka kultura osobista Chęć do nauki i zdobywania nowych umiejętności...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Office Assistant

Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie umów z kontrahentami, pilnowanie...

Fakturzystka

Wystawianie faktur sprzedaży oraz korekt w firmowym systemie Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach księgowych oraz wewnętrznych bazach Przygotowywanie i wystawianie zleceń oraz dokumentów handlowych Kontrola poprawności danych na dokumentach oraz dbanie o kompletność dokumentacji Archiwizacja dokumentów w formie...

Inżynier konstrukcji – asystent

wsparcie przy opracowywaniu projektów i ekspertyz technicznych wykonywanie obliczeń, analiz dokumentacji oraz wizji lokalnych w budynkach przygotowanie rysunków konstrukcyjnych i opisów technicznych koordynacja prac z zespołem projektowym i innymi specjalistami wykształcenie budowlane – minimum średnie znajomość AutoCAD i...