Praca: Fakturzystka


P.P.U.H "DĄBEK-MEBLE" MAŁGORZATA DĄBEK EXPORT-IMPORT
Fakturzystka
Miejsce pracy: Opatów (pow. kępiński, gm. Łęka Opatowska), Opatów
Numer: StPr/25/0758
OBOWIĄZKI:
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, generowanie faktur, sprawdzanie poprawności faktur, przygotowywanie raportów i rejestrów sprzedaży, archiwizacja dokumentów. Możliwość przyuczenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Fakturzystka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

-

Miejsce pracy:

Opatów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie do uzgodnienia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista wsparcia sprzedaży i wynajmu

Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji organizacja transportu i obsługa logistyczna nadzór nad terminami realizacji zamówień obsługa korespondencji technicznej administracja procesu sprzedaży koordynacja pracy miedzy działami Wymagania: dobra organizacja pracy znajomość MS office komunikatywność...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoim zadaniem będzie : pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Warunki współpracy: pełen etat/ praca jednozmianowa umowa o pracę, umowa zlecenie Wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę...

Asystent / Asystentka Managera

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS ​ Tryb pracy: ¾ etatu ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie Managera klubu...

Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze klientów Obsługa klientów podczas targów i...

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach, dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji....