Praca: Fakturzystka


Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Fakturzystka
Miejsce pracy: Sandomierz
Numer: StPr/25/0211
OBOWIĄZKI:
- obsługa programu KC firma- wprowadzanie faktur do systemu- utrzymanie kontaktu z klientami- rozliczanie dokumentów magazynowych- ustalanie cen towarów, wprowadzanie programów promocyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Staż na okres 6 m-cy , gwarancja zatrudnienia 1 m-cOferta stażu skierowana dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ osoba długotrwale bezrobotna (szczegóły u doradcy klienta)

Miejsce pracy:

Sandomierz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

APLIKUJ TERAZ

Administration Support Specialist

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa gości, pracowników firmy, dostawców oraz firm podwykonawczych Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń pracowników w systemie, zgodnie z obowiązującymi terminami i zasadami realizacji. Aktualizacja dokumentacji, plików i zestawień na wspólnych dyskach (SharePoint, Microsoft Teams)...

Specjalista / Specjalistka działu Technologii Odzieży oraz Kontroli Jakości

Twój zakres obowiązków mierzenie wyrobów odzieżowych i sprawdzaniu zgodności z tabelą pomiarową fotografowanie odzieży ewidencja i przygotowanie do kontroli jakościowej przychodzących wzorów produkcyjnych od producentów pomoc w przygotowywanie dokumentacji techniczno-technologicznej ścisła współpraca z zespołem...

Pracownik administracyjno - biurowy

Opis stanowiska Realizacja zamówień Rozliczanie raportów kasowych Księgowanie faktur towarowych i kosztowych, środków trwałych itp. Wystawianie faktur, faktur korygujących, not księgowych Przygotowywanie danych dla centrów handlowych, komunikacja z nimi Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie Kontakt z klientami –...

Specjalista ds. ESG i zrównoważonego rozwoju

Opis stanowiska Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: bieżące monitorowanie zmian prawnych w dziedzinie zrównoważonego rozwoju na szczeblu krajowym i europejskim koordynacja, dystrybucja, ewidencja danych niezbędnych do składania raportów dot. zrównoważonego rozwoju, w tym śladu węglowego (dla Spółki,...

Asystentka Zarządu

Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości. Minimum średnie wykształcenie; biegła znajomość angielskiego. Dyspozycyjność i czynne prawo jazdy kat. B. Kompetencje organizacyjne, interpersonalne, samodzielność oraz...