Praca: Fakturzystka/pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Fakturzystka/pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kluczbork
Numer: StPr/24/0279
OBOWIĄZKI:
• organizowanie stanowiska pracy, zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż. ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii;• segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; • sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;• przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; •sprawdzanie zapisów księgowych, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; • wprowadzanie do systemu finansowoksięgowego dokumentów; • kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentówkorygujących; • sprawdzanie rejestrów KPiR, VAT • wprowadzenie faktur do systemu księgowego, prowadzenie rejestru kontrahentów, wystawianie faktur sprzedaży; oraz innych dokumentów księgowych; • dbanie o prawidłowy i terminowy obiegdokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : znajomość praktyk i zasad księgowych[Umiejętność 1] : znajomość zagadnień za zakresu księgowości

Miejsce pracy:

Kluczbork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracji

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji projektowej...

Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie klientów o stanach magazynowy...

Financial and Administration Assistant

Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository Office supply management Managing office reception desk by hosting (door-to-door) all guests visiting the office Finance...

Technik prac biurowych

Wykonywanie prac biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy

obsługa sekretariatu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych Wymagania inne: