Praca: Główny specjalista


Urząd Miejski w Brodnicy
Główny specjalista
Miejsce pracy: Brodnica
Numer: StPr/25/0589
OBOWIĄZKI:
- analiza realności Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta, - opracowywanie projektu uchwał, uchwał Rady, zarządzeń burmistrza w aplikacji Legislator,- obsługa bankowa budżetu miasta, - prowadzenie spraw związanych z zaciąganiem kredytów, pożyczek i emisją obligacji, - prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową budżetu miasta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia lub Finanse i rachunkowość
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: znajomość pakietu MICROSOFT OFFICE


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe, kierunek: Ekonomia lub Finanse i rachunkowość; wymagany co najmniej 5-letni staż pracy; obsługa komputera, znajomość oprogramowania Office, Word, Excel, poczty elektronicznej, Internetu, skanera, kserokopiarki i innych urządzeń peryferyjnych; znajomość zagadnień z zakresu samorządu gminnego, finansów jednostek sektora finansów publicznych, instrukcji kancelaryjnej w administracji samorządowej.--------------------------------------------------Wymiar czasu pracy: maksymalnie do 1/2 etatu (do 4 godzin dziennie) - do uzgodnienia z pracodawcą.Godziny pracy: 07:30-15:30 - do uzgodnienia w wymiarze do 1/2 etatu.Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.

Miejsce pracy:

Brodnica


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 520 do 4 800 PLN


Opis wynagrodzenia:

do uzgodnienia z pracodawcą

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...