Praca: Główny specjalista


Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 157113

Warunki pracy

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.


 

Zakres zadań

  • Monitoruje poziom wydania poszczególnych rodzajów zezwoleń zagranicznych na przewóz rzeczy;
  • Współpracuje z polskimi i zagranicznymi placówkami dyplomatycznymi w zakresie odbioru i sprowadzania zezwoleń zagranicznych zezwoleń będących stronami umów dwustronnych i do tych państw;
  • Ewidencjonuje i rozlicza, we współpracy z właściwymi organami kontrolnymi, odcinki kontrolne zezwoleń ministra właściwego do spraw transportu;
  • Rozlicza karty z karnetów do zezwoleń EKMT potwierdzających wykonywanie międzynarodowych przewozów drogowych;
  • Współpracuje z International Transport Forum w zakresie dystrybucji i kontroli zezwoleń EKMT;
  • Współpracuje z Ministerstwem Infrastruktury oraz Krajową Administracją Skarbową w zakresie SENT - REJESTR MIĘDZYNARODOWYCH PRZEWOZÓW DROGOWYCH.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w obszarze praktycznego stosowania prawa administracyjnego oraz zasad wydawania zezwoleń zagranicznych
  • Znajomość aktów prawnych: prawo UE z zakresu transportu drogowego, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o transporcie drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Znajomość struktury organizacyjnej Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego;
  • Kompetencje: umiejętność współpracy w zespole, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, samodzielność, - umiejętność organizacji pracy własnej, sumienność, komunikatywność, zarządzanie stresem, umiejętność negocjowania;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka obcego: angielski poziom: komunikatywny.
APLIKUJ TERAZ

Fakturzystka / Referentka ds. handlu

wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentacji towarzyszącej wystawionej fakturze, kontrola dokumentacji sprzedaży, współpraca z handlowcami i z magazynem. dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywności, dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy w zespole, jeśli nie masz doświadczenia,...

Pracownik ds. Magazynu i Biura

Twoje zadania: nadzór nad gospodarką magazynową przyjmowanie dostaw i przygotowanie wysyłek wystawianie faktur i dokumentów magazynowych obsługa telefoniczna współpracowników serwisu Czego oczekujemy: praktyki w pracy na podobnym stanowisku biegłej obsługi komputera, mile widziane SUBIEKT GT/NEXO umiejętności pracy...

Facilities Assistant

Wspieranie Facility Managera w codziennych obowiązkach , celem zapewnienia najwyższego standardu i jakości usług, Codzienna komunikacja, współpraca z pracownikami i z firmami zewnętrznymi, Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów, Wsparcie w zakresie organizacji wydarzeń,...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO Utrzymywanie kontaktów z...

Sekretarka - Asystent / Asystentka Zarządu

Organizacja pracy biura Zarządu i obsługa spraw administracyjnych Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz korespondencji firmowej Wspieranie kadry zarządzającej w realizacji bieżących zadań Utrzymywanie kontaktu z klientami i współpracownikami firmy Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentów Zapewnienie...