Praca: Główny specjalista


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 158935

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych (większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej),
  • obsługa monitora ekranowego po. 4h dziennie,
  • stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi,
  • kierowanie autem służbowym kat. B w ramach upoważnienie Dyrektora.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
  • opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci ,
  • wyjazdy służbowe krajowe,
  • obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).

Zakres zadań

  • koordynuje obsługę archiwum zakładowego; współpracuje w zakresie archiwizacji dokumentów wytworzonych w Oddziale zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
  • przygotowuje niezbędne materiały dotyczące realizowanych dostaw (wniosek wraz z opisem przedmiotu zamówienia)
  • prowadzi sprawy związane z polityką gospodarowania odpadami, w tym odpadami niebezpiecznymi: (destrukt, opony, inne elementy zbierane na drogach); sporządza sprawozdania z działania jednostki w zakresie Bazy Danych Odpadów
  • prowadzi sprawy związane z uzyskiwaniem od odpowiednich organów zgód na zbieranie odpadów
  • prowadzi ewidencje środków majątkowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracyjno - gospodarczym
  • Znajomość aktów prawnych: Ustawa o odpadach, Ustawa Prawo ochrony środowiska, Ustawa Prawo wodne, Ustawa Prawo zamówień publicznych, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (wraz aktami wykonawczymi), Rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Rozporządzenie w sprawie postepowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wiedza merytoryczna: obsługa pakietu MS-Office (Word, Excel)
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wiedza merytoryczna: Znajomość programu SAP
  • Przeszkolenie: w zakresie prowadzenia archiwum
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i sporządzanie opinii prawnych, Monitoring...

Specjalista w Biurze Zarządu

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism, umów, analiz i zestawień zarządczych,...

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług edukacyjnych Współpraca z grafikami pod...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Opis stanowiska : opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w mediach społecznościowych i na...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. obsługi i monitorowania przekazów

Aktywna obsługa i stałe monitorowanie systemu elektronicznych przekazów. Koordynacja procesu elektronicznego przydzielania i odbioru przekazów przez punkty. Realizacja dyspozycji składanych przez nadawców przekazów oraz pełna obsługa zwrotów. Obsługa zapytań klientów dotyczących statusu realizacji przekazów oraz...