Praca: Inspektor / główny specjalista w biurze kontroli


Urząd Miejski w Koszalinie
Inspektor / główny specjalista w biurze kontroli
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/1571
OBOWIĄZKI:
- przeprowadzanie kontroli, w szczególności w zakresie zagadnień finansowo- księgowych, rozliczeń remontów, inwentaryzacji składników mienia wraz z opracowywaniem dokumentacji,- przygotowywanie projektów zaleceń i wniosków pokontrolnych oraz informacji do Biuletynu Informacji Publicznej, - gromadzenie akt prowadzonych spraw oraz przekazywanie akt Biura Kontroli do archiwum,- prowadzenie księgi inwentarzowej Biura, - uzgodnienie stanu środków trwałych Biura
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,- posiada 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska inspektora, a 4 letni staż pracy na stanowisku głównego specjalisty,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe (pożądane):- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, Karty Nauczyciela oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie,- wykształcenie wyższe o profilu rachunkowość lub finanse budżetowe,- 3 letni staż pracy w komórce księgowości budżetowej,- umiejętność interpretowania przepisów prawnych,- umiejętność pracy w zespole, - umiejętność analitycznego myślenia,- znajomość standardów, procedur i technik kontrolnych,- znajomość pakietu MS Office

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Technik administracji

1. Zapoznanie się z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawie o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.2. Zapoznanie się z rozporządzeniem ministra kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania maeteriałów archiwalnych do...

Technik administracji

Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Miejsce wykonywania pracy: Wydział Kryminalny - Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Technik administracji

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA Wymagania inne:

Sekretarka medyczna

obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów eDok, prowadzenia stosownych rejestrów i ewidencji, przygotowywania projektów pism oraz zestawień statystycznych, archiwizacji dokumentacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...