Praca: Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Oceny Projektów i Pomocy Technicznej


Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Oceny Projektów i Pomocy Technicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DOPPT/25/24

Stanowisko pracy ds. oceny wniosków o płatność i kontroli ex post 

 

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat - umowa o pracę

 

Oferujemy:
  • Przejrzyste zasady wynagradzania,
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
  • Wykonywanie zadań określonych procedurami ARiMR właściwych dla pracownika merytorycznego dotyczących autoryzacji wniosków o płatność w ramach działań będących w kompetencji DOPiPT;
  • Monitorowanie systemu informatycznego ewidencji wniosków o płatność; wprowadzanie danych do systemu informatycznego w zakresie przewidzianym procedurami;
  • Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach dla działań wdrażanych w komórce organizacyjnej i przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do departamentu w zakresie czynności którego pozostaje audyt i kontrola wewnętrzna, a w razie potrzeby przygotowywanie projektów zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania;
  • Identyfikacja problemów powstałych w trakcie obsługi wniosków o płatność, zgłaszanie propozycji zmian i uwag zmierzających do usprawnienia procedur i organizacji rozpatrywania wniosków o płatność  dla działań realizowanych przez Wydział;
  • Opiniowanie i zgłaszanie uwag do projektów aktów prawnych wpływających do wydziału zgodnie z trybem obowiązującym w ARiMR;
  • Archiwizowanie prowadzonej dokumentacji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR w szczególności zadań realizowanych przez Departament Oceny Projektów i Pomocy Technicznej;
  • Praktyczna znajomość Word, PowerPoint, Excel.
Wymagania pożądane:
  • Doświadczenie w pracy związanej z funduszami unijnymi;
  • Odpowiedzialność, gotowość do poszerzania wiedzy w zakresie wykonywanej pracy, komunikatywność;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
  • List motywacyjny
  • Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej

 

APLIKUJ TERAZ

Travel Assistant

As a part of our team you will be responsible for: Organization of travel and accommodation for our Travelers around the world Optimization of expenses in the field of accommodation and transport for our Travelers Ensuring the quality of accommodation is according to our Travel policy and company standards Taking care of internal...

Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość...

Document Controller

Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów współtworzenie procedur związanych z...

Document Controller

Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów współtworzenie procedur związanych z...

Document Controller

Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów współtworzenie procedur związanych z...