Praca: Inspektor ochrony danych


Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej
Inspektor ochrony danych
Miejsce pracy: Skarżysko-Kamienna
Numer: StPr/25/0701
OBOWIĄZKI:
a) Monitorowanie przestrzegania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),b) monitorowanie przestrzegania innych przepisów i wytycznych związanych z ochroną danychosobowych,c) informowanie administratora danych, podmiotu przetwarzającego i pracowników biorącychudział w czynnościach przetwarzania o obowiązkach wynikających z przepisów prawa w tymzakresie,d) prowadzenie działań podnoszących świadomość oraz organizowanie szkoleń dla osóbuczestniczących w czynnościach przetwarzania,e) udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowaniejej wykonania,f) współpraca z organem nadzorczym,g) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanychz przetwarzaniem, w tym uprzednimi konsultacjami oraz, w stosownych przypadkach,prowadzenie konsultacji we wszystkich innych sprawach,h) monitorowanie realizowania polityk administratora w dziedzinie ochrony danych,i) prowadzenie rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych,j) aktualizacja rejestru czynności przetwarzania danych oraz wykazu kategorii czynnościprzetwarzania,k) sporządzanie i przekazywanie administratorowi sprawozdań z wykonywania zadań z zakresuochrony i sposobu przetwarzania danych osobowych,l) dokonywanie przeglądów danych osobowych zawartych w dokumentacji wytworzonejw związku z udzielaniem świadczeń w ramach Zakładowego Funduszu ŚwiadczeńSocjalnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Inspektor ochrony danych (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) wykształcenie wyższe,d) co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku Inspektora Ochrony Danych w jednostkach,o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych (tj. urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowychjednostkach organizacyjnych, starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkachorganizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkachbudżetowych i samorządowych zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach)związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładówbudżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostekadministracyjnych, jednostek samorządu terytorialnego,e) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia,g) znajomość obowiązujących przepisów prawa:1) ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,2) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,3) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,4) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,5) ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenieParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 rokuw sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),6) Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej(uchwalony uchwałą nr 13/32/2024 Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 25 lipca2024 r.),h) dogłębna wiedza z zakresu krajowych i europejskich przepisów o ochronie danychosobowych,i) znajomość obsługi komputera, w tym systemów operacyjnych Windows i aplikacjibiurowych Microsoft Office - Excel, Word.Wymagania dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku):a) bardzo dobra znajomość i umiejętność interpretacji przepisów,b) umiejętność rozwiązywania problemów,c) komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność przywykonywaniu obowiązków, wysoka kultura osobista, odporność na stres,d) inicjatywa i chęć poszukiwania nowych rozwiązań,e) umiejętność pracy pod presją czasu,f) umiejętność analitycznego myślenia,g) wiedza na temat operacji przetwarzania danych, systemów informatycznych stosowanychw administracji i potrzeb w zakresie ochrony danych,h) wiedza w zakresie procedur administracyjnych,i) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń,j) umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Skarżysko-Kamienna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 150 do 6 970 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...