Praca: Inspektor w referacie inwestycji


URZĄD GMINY RUDNA
Inspektor w referacie inwestycji
Miejsce pracy: Rudna
Numer: StPr/25/0987
OBOWIĄZKI:
1) określanie danych wyjściowych do projektowania,2) udział w procesie udzielania zamówień publicznych, w szczególności: przygotowanie opisówprzedmiotu zamówienia, formułowanie warunków udziału wykonawców, praca w komisjachprzetargowych, konstruowanie treści umów i zleceń z wykonawcami na roboty budowlane, usługi, dostawy,3) weryfikacja kosztorysów ofertowych, kalkulacji indywidualnych, kosztorysów powykonawczych zlecanych robót budowlanych,4) monitorowanie i raportowanie wykonywanych robót budowlanych w oparciu o przyjęte rozwiązania dokumentacji projektowo-kosztorysowej danych przedsięwzięć inwestycyjno-remontowych oraz harmonogramy rzeczowo-finansowe,5) udział w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, dokonywanie rozliczeń finansowych, sporządzenie dokumentów mających na celu przejęcie środka trwałego uzyskanego w procesie inwestycyjnym,6) bieżąca kontrola nad wykonywaniem obowiązków przez inspektorów nadzoru w zakresieprowadzonych robót,7) nadzór nad realizowaniem zadań związanych z przeglądami gwarancyjnymi,8) udział w opracowaniu budżetu Gminy, strategii rozwoju Gminy, wieloletniej prognozy finansowej,9) sporządzanie opracowań, sprawozdań o realizacji inwestycji,10) udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej, interpelacje oraz wnioski i zapytania radnych, sołtysów oraz mieszkańców w zakresie spraw merytorycznych należących do zadańreferatu,11) realizacja zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, w kancelarii Urzędu pok. nr 14, w terminie do dnia 14 lipca 2025 r.Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: Nabór na stanowisko Inspektorw Referacie Inwestycji.Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.W przypadku przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę ich doręczenia uważać się będzie datę ich wpływu do Urzędu Gminy Rudna.Szczegóły ogłoszenia:https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/47300/cms/szablony/15834/pliki/konkurs_inspektor_si_2025.pdf
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) nieposzlakowana opinia,5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku,6) wykształcenie wyższe i minimum 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 5 letnistaż pracy,7) znajomość przepisów prawa a w szczególności ustawy: prawo budowlane, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych,Wymagania dodatkowe:1) umiejętność obsługi komputera,2) umiejętność pracy zespołowej,3) rzetelność, dokładność, samodzielność,4) komunikatywność.

Miejsce pracy:

Rudna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...