Praca: Inspektor w referacie spraw obywatelskich


Urząd Miejski w Woźnikach
Inspektor w referacie spraw obywatelskich
Miejsce pracy: Woźniki
Numer: StPr/25/0502
OBOWIĄZKI:
1) sprawy związane z zezwoleniami na sprzedaż alkoholu,2) ewidencja ludności – sprawy meldunkowe, rejestr wyborców, kwalifikacja wojskowa,3) sprawy związane z wydawaniem dowodów osobistych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: radzenie sobie ze stresem i rozwiązywanie konfliktów
Uprawnienia: Administracja Publiczna
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność


Wymagania inne:

[Inne] : roczny staż pracy w JSThttps://bip.wozniki.pl/wiadomosci/1514/wiadomosc/841163/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze__inspektora_

Miejsce pracy:

Woźniki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 600 PLN


Opis wynagrodzenia:

System czasu pracy: równoważny czas pracy, podstawowy czas pracyPraca na czas określony: 6 miesięcyGodzina zakończenia pracy: 15:30

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...