Praca: Inspektor w wydziale budownictwa i rozwoju


Starostwo Powiatowe w Starachowicach
Inspektor w wydziale budownictwa i rozwoju
Miejsce pracy: Starachowice
Numer: StPr/25/0805
OBOWIĄZKI:
1. udział w tworzeniu planów inwestycyjnych do budżetu powiatu,2. prowadzenie spraw związanych z inwestycjami bieżącymi (kontrola i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych),3. prowadzenie spraw związanych z przetargami dotyczącymi inwestycji prowadzonych przez Powiat, w tym przygotowanie dokumentacji przetargowej w zależności od trybu i wartości zamówienia,4. kompletowanie dokumentów rozliczeniowych poszczególnych inwestycji (rozliczanie formalne i rzeczowo – finansowe),5. sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów budowlanych, przedmiarów i obmiarów budowlanych,6. sprawdzanie prawidłowości wyliczeń kosztów za roboty budowlano – montażowe (podstawy, normy),7. analiza kosztów inwestycyjnych,8. wykonywanie innych czynności z polecenia Starosty lub bezpośredniego przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office


Wymagania inne:

[Inne] : Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem znajdują się w ogłoszeniu pod linkiem: https://bip.powiat.starachowice.pl/ps/starostwo-powiatowe/nabor-do-pracy/nabor-do-pracy-w-staros/36256,Nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-Inspektor-w-Wydziale-Budownictwa-i-Rozwoju-.html

Miejsce pracy:

Starachowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...