Praca: Inspektor


Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153612

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny wymiaru czasu pracy


- praca przy oświetleniu mieszanym


- praca w wymuszonej pozycji ciała

Zakres zadań

  • prowadzi sekretariat Wydziału Kryminalnego Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI,
  • prowadzi dzienniki korespondencyjne oraz rejestr ewidencji,
  • przyjmuje, rejestruje przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne,
  • sprawdza zgodność stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym dokumentów Wydziału oraz sporządza wykazy spraw niezałatwionych przez policjantów,
  • przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych, kompletuje przechowuje oraz sporządza spis akt według odpowiedniej kategorii,
  • przygotowuje i brakuje dokumenty nie archiwalne kat. "BC"
  • prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich policjantów Wydziału Kryminalnego
  • rozlicza policjantów z posiadanych dokumentów jawnych w przypadku ustania stosunku służbowego, przeniesienia lub delegowania do służby w innych jednostkach
  • obsługuje system informatyczny elektroniczny nadawca

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i urzadzeń biurowych,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Terminowość, rzetelność, komunikatywność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...