Praca: Inspektor


Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1066
OBOWIĄZKI:
wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem, prowadzeniem, koordynowaniem procesu realizacji inwestycji w ramach rocznych i wieloletnich programów finansowych Starostwa Powiatowego w Kielcach oraz zadań z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych, w tym: współpraca z jednostkami organizacyjnymi powiatu kieleckiego w zakresie planowanych remontów, modernizacji jak i planowanych budów nowych obiektów budowlanych; nadzorowanie i koordynacja przydzielonych zadań w sposób zapewniający wypełnienie warunków umownych i rozstrzyganie problemów z pełnym wykorzystaniem i kontrolą nad poczynaniami Wykonawcy, Inspektora Nadzoru, Inwestora Zastępczego, a w razie potrzeby Projektanta; rozliczanie poniesionych nakładów; archiwizacja dokumentacji zrealizowanych zadań; sporządzanie sprawozdań i informacji ( w zakresie rzeczowym i finansowym ) ze stanu przygotowania i realizacji przydzielonych do obsługi zadań.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania wobec kandydata:Wymagania niezbędne ( formalne ): posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią,wykształcenie wyższe na kierunku: budownictwo lub architektura lub inżynieria środowiska lub inżynieria sanitarna lub elektrotechnika w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce,posiada co najmniej 3 lata stażu pracy,znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość zasad prowadzenia postępowań według Kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office.Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ):doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w komórkach związanych z przygotowaniem lub realizacją inwestycji lub w wykonawstwie w zakresie związanym z przygotowaniem, projektowaniem lub realizacją inwestycji, skrupulatność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 do 9 050 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...