Praca: Inspektor


Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156807

Warunki pracy


  •  praca administracyjno-biurowa, 
  • praca na I piętrze;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; 
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
  • podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
  • praca przy oświetleniu mieszanym; 
  • stres związany z obsługa klientów zewnętrznych;
  • kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami;  
  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku).
  • brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • obsługuje sekretariat wydziału, w tym: przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne oraz przesyłki;
  • rejestruje i doręcza korespondencję, przesyłki zgodnie z dekretacją kierownika wymienionej komórki upoważnionym pracownikom/policjantom;
  • przygotowuje korespondencję i dokumentację przeznaczoną do wysłania;
  • rozlicza policjantów i pracowników wydziału z dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku służby/pracy, przeniesienia i delegowania;
  • prowadzi rejestry, dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze rzeczowo-imienne;
  • sporządza okresowe wykazy spraw niezakonczonych, pozostających w posiadaniu policjantów/pracowników wydziału:
  • sporządza inwentaryzację roczną spraw i dokumentów.
  • dokonuje brakowania dokumentacji nie archiwalnej kategorii BC;
  • przyjmuje akta spraw ostatecznie załatwione w celu ich przekazania do składnicy akt;

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • obsługa komputera, urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa panstwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczyy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność działania pod presją czasu;
  • umiejętności interpersonalne i współpracy;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu funkcjonowania jednostki Policji, obiegu dokumentów itp.;
APLIKUJ TERAZ

Koordynator recepcji

obsługa centrali telefonicznej i korespondencji, przyjmowanie gości oraz dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, zamawianie artykułów biurowych i kontakt z firmami serwisowymi, koordynowanie przesyłek kurierskich, organizacja podróży służbowych (bilety, noclegi), reagowanie na bieżące potrzeby biura i zgłaszanie usterek....

Asystent / Asystentka ds. Kadr i Płac

Opis stanowiska: W tej roli będziesz odpowiedzialny za opiekę nad dokumentacją personalną pracowników Medicover i spółek Medicover oraz obsługę wewnętrznej infolinii. Poszukujemy osoby, która chce rozwijać się w obszarze kadr i płac oraz pracować w dynamicznym środowisku pracy. Najlepiej sprawdzą się tutaj osoby,...

Menedżer / Menedżerka ds. Analityki i Raportowania

Realizacja planu działania (roadmap) i dostarczanie kluczowych produktów danych kadrowych. Definiowanie pożądanych wyników i optymalizacja środowiska raportowania. Przekształcanie danych pracowniczych w insighty dla kierownictwa. Wsparcie inicjatyw związanych z równością płac (w tym analiza przed Dyrektywą UE) oraz...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów z uczestnikami Weryfikacja dokumentacji projektowej zgodnie z...

Pracownik magazynowo-biurowy

Główne obowiązki: dbanie o odpowiedni stan zapasów magazynowych przyjmowanie dostaw i przygotowywanie wysyłek towaru wystawianie dokumentów magazynowych telefoniczna obsługa serwisantów Oczekiwania: doświadczenie na oferowanym stanowisku znajomość obsługi komputera, dodatkowym atutem będzie znajomość programu SUBIEKT GT...