Praca: Inspektor


Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1226
OBOWIĄZKI:
1.Prowadzenie rejestru podmiotów wprowadzających do obrotu produkty, produkty w opakowaniach, prowadzących jednostki handlu detalicznego, hurtowego lub jednostki gastronomiczne i gospodarujących odpadami.2.Przygotowywanie projektów decyzji o wykreśleniu, zmianie wpisu i odmowie wpisu do rejestru podmiotów.3.Weryfikacja formularzy rejestrowych, aktualizacyjnych oraz o wykreśleniu z rejestru.4.Przygotowywanie projektów zaświadczeń potwierdzających uzyskanie wpisu w rejestrze BDO.5.Dokonywanie wpisu do rejestru oraz tworzenie indywidualnych kont w BDO.6.Weryfikowanie opłat rejestrowych i opłat rocznych.7.Współpraca przy opracowywaniu projektów aktualizacji wojewódzkiego planu gospodarki odpadami i sprawozdań z jego realizacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : pozostałe zgodnie z załączonym ogłoszeniem 054.RKŚ.5.2025[Umiejętność 1] : stosowania i interpretacji przepisów prawa, organizacji pracy własnej,pracy w zespole,[Inne] : w tym co najmniej 2-letni staż pracy w administracji publicznej w zakresie gospodarki odpadami

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...