Praca: Inspektor


Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Inspektor
Miejsce pracy: Bytów
Numer: StPr/25/0676
OBOWIĄZKI:
Udzielanie wsparcia osobom bezrobotnym ubiegającym się o jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w szczególności poprzez przekazywanie informacji o zasadach przyznawania dofinansowania, warunkach formalnych i kryteriach oceny, a także pomoc w przygotowaniu wniosku oraz niezbędnej dokumentacji aplikacyjnej.Sporządzenie i rozliczanie umów w sprawie przyznania jednorazowych środków na podjęcie działalności oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.Udzielanie wsparcia pracodawcom zainteresowanym tworzeniem nowych miejsc pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy poprzez pomoc w kompletowaniu dokumentacji aplikacyjnej, weryfikacja wniosków pod względem formalnym, monitorowanie realizacji zawartych umów oraz kontrola zgodności wydatkowania środków z celem przyznanego dofinansowania.Sporządzenie i rozliczanie umów w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.Współpraca z partnerami rynku pracy tj. podmiotami ekonomii społecznej w szczególności tworzenia i wspierania miejsc pracy w podmiotach zatrudnienia socjalnego oraz przedsiębiorstwach społecznych.Realizowanie zadań z zakresu udzielania informacji i wsparcia osobom z niepełnosprawnościami bezrobotnym, poszukującym pracy oraz pracodawcom dotyczących możliwości uzyskania pomocy finansowej, instrumentów rynku pracy oraz innych form wsparcia finansowanych ze środków PFRON.Przygotowanie informacji do oceny efektywności działań Urzędu dla potrzeb statystyki o rynku pracy.Współpraca z partnerami rynku pracy w zakresie pomocy publicznej de minimis.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

Kandydat ubiegający się o zatrudnienie na stanowisku Inspektor winien spełniać następujące warunki:- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,- korzystać z pełni praw publicznych,- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- posiadać co najmniej: wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy,- być obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,- znajomość przepisów: Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r., poz. 620) i aktów wykonawczych do ustawy; Ustawa o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1135); Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2025 r. poz. 468 t.j),- umiejętność obsługi komputera: dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (Word oraz Excel).

Miejsce pracy:

Bytów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytowie

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

APLIKUJ TERAZ

Kasjer / Fakturzysta

JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO: zapewnianie obsługi klientów zgodnie z naszymi standardami - stawiamy na profesjonalizm i aktywność realizacja zleceń sprzedaży – zwracając szczególną uwagę na efektywność prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej oraz magazynowej - dbamy...

Fakturzystka / Fakturzysta

Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i zakupu Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych Wprowadzanie danych do systemu Współpraca z działem księgowości oraz dostawcami Archiwizacja dokumentów Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży spożywczej) Znajomość obsługi komputera i...

Pracownik wsparcia biurowego

Główne obowiązki: Aktywne wsparcie działań biurowych Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników Przygotowywanie powiadomień dla pracowników Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły spożywcze do biura Aktualizowanie listy...

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

Praca w Centrum LUX MED Stomatologia przy alei Rzeczypospolitej 1 w Warszawie.​ Praca w wymiarze 80-100 godzin miesięcznie​ z możliwością rozszerzenia godzin współpracy w Centrum LUX MED Stomatologia przy ul. Żegańskiej 15. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia oraz telefoniczna...

Referent ds. sprzedaży

Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego Pracodawcy. Wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych ( m.in. FV, WZ ) Współpraca z przedstawicielami handlowymi, koordynatorami zakupów towarów, dostawcami. Kontakt telefoniczny z klientami (pełna opieka sprzedażowa i po sprzedażowa...