Praca: Inspektor


Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Inspektor
Miejsce pracy: Bytów
Numer: StPr/25/0677
OBOWIĄZKI:
Udzielanie wsparcia pracodawcom i przedsiębiorcom zainteresowanym tworzeniem nowych miejsc pracy poprzez pomoc w kompletowaniu dokumentacji aplikacyjnej, weryfikacja wniosków pod względem formalnym, monitorowanie realizacji zawartych umów oraz kontrola zgodności wydatkowania środków z celem przyznanego wsparcia.Współpraca z partnerami rynku pracy tj. a) ośrodkami pomocy społecznej/centrum usług społecznych w zakresie aktywizacji zawodowej osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, realizacji kontraktów socjalnych oraz programów aktywizacyjnych,b) podmiotami ekonomii społecznej w szczególności tworzenia i wspierania miejsc pracy w podmiotach zatrudnienia socjalnego oraz przedsiębiorstwach społecznych,c) organizacjami pozarządowymi przy realizacji programów wsparcia osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Przygotowanie informacji do oceny efektywności działań Urzędu dla potrzeb statystyki o rynku pracy.Współpraca z partnerami rynku pracy w zakresie pomocy publicznej de minimis.Realizacja zadań na rzecz zatrudnienia i rozwoju przedsiębiorczości niepełnosprawnych osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy ze środków PFRON.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

Kandydat ubiegający się o zatrudnienie na stanowisku Inspektor winien spełniać następujące warunki:- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,- korzystać z pełni praw publicznych,- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- posiadać co najmniej: wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy,- być obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,- znajomość przepisów: Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r., poz. 620) i aktów wykonawczych do ustawy; Ustawa o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1135); Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2025 r. poz. 468 t.j),- umiejętność obsługi komputera: dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (Word oraz Excel).

Miejsce pracy:

Bytów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytowie

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne. wykształcenie ekonomiczne,...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Medycznej

Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości udział w usprawnianiu procesów administracyjnych Wymagania: znajomość...

Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi Wykształcenie wyższe, preferowane...

Specjalista/specjalistka ds. edukacji ekologicznej

•organizacja i prowadzenie szkoleń oraz konferencji z zakresu rolnictwa ekologicznego dla rolników, doradców i mieszkańców obszarów wiejskich,•doradztwo z zakresu rolnictwa ekologicznego i ochrony środowiska na zapotrzebowanie, •upowszechnianie form doradztwa,•popularyzowanie rozwiązań rolnictwa ekologicznego w prasie...