Praca: Inspektor


Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Inspektor
Miejsce pracy: Bytów
Numer: StPr/25/0676
OBOWIĄZKI:
Udzielanie wsparcia osobom bezrobotnym ubiegającym się o jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w szczególności poprzez przekazywanie informacji o zasadach przyznawania dofinansowania, warunkach formalnych i kryteriach oceny, a także pomoc w przygotowaniu wniosku oraz niezbędnej dokumentacji aplikacyjnej.Sporządzenie i rozliczanie umów w sprawie przyznania jednorazowych środków na podjęcie działalności oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.Udzielanie wsparcia pracodawcom zainteresowanym tworzeniem nowych miejsc pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy poprzez pomoc w kompletowaniu dokumentacji aplikacyjnej, weryfikacja wniosków pod względem formalnym, monitorowanie realizacji zawartych umów oraz kontrola zgodności wydatkowania środków z celem przyznanego dofinansowania.Sporządzenie i rozliczanie umów w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.Współpraca z partnerami rynku pracy tj. podmiotami ekonomii społecznej w szczególności tworzenia i wspierania miejsc pracy w podmiotach zatrudnienia socjalnego oraz przedsiębiorstwach społecznych.Realizowanie zadań z zakresu udzielania informacji i wsparcia osobom z niepełnosprawnościami bezrobotnym, poszukującym pracy oraz pracodawcom dotyczących możliwości uzyskania pomocy finansowej, instrumentów rynku pracy oraz innych form wsparcia finansowanych ze środków PFRON.Przygotowanie informacji do oceny efektywności działań Urzędu dla potrzeb statystyki o rynku pracy.Współpraca z partnerami rynku pracy w zakresie pomocy publicznej de minimis.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

Kandydat ubiegający się o zatrudnienie na stanowisku Inspektor winien spełniać następujące warunki:- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,- korzystać z pełni praw publicznych,- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- posiadać co najmniej: wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy,- być obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,- znajomość przepisów: Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r., poz. 620) i aktów wykonawczych do ustawy; Ustawa o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1135); Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2025 r. poz. 468 t.j),- umiejętność obsługi komputera: dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (Word oraz Excel).

Miejsce pracy:

Bytów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytowie

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne. wykształcenie ekonomiczne,...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Medycznej

Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości udział w usprawnianiu procesów administracyjnych Wymagania: znajomość...

Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi Wykształcenie wyższe, preferowane...

Specjalista/specjalistka ds. edukacji ekologicznej

•organizacja i prowadzenie szkoleń oraz konferencji z zakresu rolnictwa ekologicznego dla rolników, doradców i mieszkańców obszarów wiejskich,•doradztwo z zakresu rolnictwa ekologicznego i ochrony środowiska na zapotrzebowanie, •upowszechnianie form doradztwa,•popularyzowanie rozwiązań rolnictwa ekologicznego w prasie...