Praca: Inspektor


Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/1264
OBOWIĄZKI:
M.in.:1.Zbieranie inf. o podmiotach potencjalnie zainteresowanych pozyskaniem pomocy publicznej.2.Udzielanie informacji o możliwości inwestowania w PSI i warunkach prowadzenia w niej działalności gospod.3.Opracowywanie i aktualizacja materiałów promocyjno-reklamowych.4.Bieżąca aktualizacja zawartości strony intern. Spółki w zakresie kompetencji oraz inf. na profilach Spółki w mediach społecznościowych.5.Prowadzenie działań z dziedziny PR, organizowanie promocji audio-wizualnej, prasowej, targowej, organizacja spotkań i konferencji.6.Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej oraz IOB.7.Inicjowanie działań integrujących inwestorów z lokalnymi władzami, instytucjami i stowarzyszeniami.8.Nadzór nad flotą samochodową Spółki.Godziny pracy: 7:30-15:30Szczegóły oferty dostępne są:http://www.bip.wmsse.e-kei.pl/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-w-m-sse-s-a/
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

APLIKUJ TERAZ

Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

Wsparcie administracyjne pracy Zakładu (bez kontaktu z klientem). Obsługa sekretariatu, w tym koordynacja obiegu dokumentów oraz obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne projektów dydaktycznych i naukowych. Komunikacja ze Studentami i udzielanie wsparcia organizacyjnego. Obsługa narzędzi cyfrowych, w tym MS Office i...

Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego Projektów Naukowych

Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na projekty badawcze i inicjatywy rozwojowe, Obsługa procesów związanych z przyznawaniem nagród i stypendiów naukowych, Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad obiegiem umów cywilno-prawnych, Współpraca z zespołami naukowymi i jednostkami zewnętrznymi w...

Inżynier konstrukcji – asystent

wsparcie przy opracowywaniu projektów i ekspertyz technicznych wykonywanie obliczeń, analiz dokumentacji oraz wizji lokalnych w budynkach przygotowanie rysunków konstrukcyjnych i opisów technicznych koordynacja prac z zespołem projektowym i innymi specjalistami wykształcenie budowlane – minimum średnie znajomość AutoCAD i...

Asystent rzeczoznawcy / projektanta konstrukcji budowlanych

wsparcie w przygotowywaniu ekspertyz i opinii technicznych oraz dokumentacji projektowej, w tym wykonywanie wizji lokalnych, inwentaryzacji uszkodzeń, pomiarów ugięć, analiz dokumentacji archiwalnej, obliczeń statyczno-wytrzymałościowych; opracowywanie rysunków szalunkowych i zbrojeniowych oraz tworzenie opisów technicznych;...

Główny specjalista

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzenia projektów robót geologicznych na poszukiwanie i rozpoznanie złóż kopalin nieobjętych własnością górniczą i niezastrzeżonych dla właściwości starostów, w tym zasięganie opinii właściwych organów.2. Przygotowywanie projektów decyzji...