Praca: Inspektor


POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RZESZOWA
Inspektor
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/4672
OBOWIĄZKI:
prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ludzi i mienia)prowadzenie spraw związanych z dopuszczeniem do użytkowania obiektów budowlanych, udział w kontrolach obowiązkowych, weryfikacja zawiadomień o zakończeniu budowy oraz wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism należących do właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego, należyte i terminowe załatwianie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielania im wyjaśnień, prowadzenie rejestrów i przygotowywanie sprawozdań, współpraca z organami administracji publicznejwykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne


Wymagania inne:

WYMAGANIA KONIECZNE:wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budownictwa, architektury lub pokrewneznajomość ustawy prawo budowlane, przepisów wykonawczych do w/w ustawy i dziedzin pokrewnychznajomość kodeksu postępowania administracyjnegoznajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym, znajomość ustawy o służbie cywilnejznajomość funkcjonowania EZD RPWYMAGANIA DODATKOWE: uprawnienia budowlane doświadczenie: praca na budowie lub przy sporządzaniu projektów, prowadzenie postępowań administracyjnych, praca na stanowisku o podobnym zakresie zadańprawo jazdy kat Bobsługa komputeraumiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowychWARUNKI PRACY:Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, praca na wysokości powyżej 3 m i w zmiennych warunkach atmosferycznych oraz prowadzenie samochodu służbowego, obsługa petentów, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyMiejsce pracy: 1 piętro budynku, bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.Narzędzia pracy: komputer, samochód na wyposażeniu inspektoratu.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

plus dodatek stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista wsparcia sprzedaży i wynajmu

Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji organizacja transportu i obsługa logistyczna nadzór nad terminami realizacji zamówień obsługa korespondencji technicznej administracja procesu sprzedaży koordynacja pracy miedzy działami Wymagania: dobra organizacja pracy znajomość MS office komunikatywność...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoim zadaniem będzie : pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Warunki współpracy: pełen etat/ praca jednozmianowa umowa o pracę, umowa zlecenie Wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę...

Asystent / Asystentka Managera

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS ​ Tryb pracy: ¾ etatu ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie Managera klubu...

Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze klientów Obsługa klientów podczas targów i...

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach, dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji....