Praca: Inspektor


Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144782

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Godziny pracy od 7:30 do 15:30. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

Zakres zadań

  • ewidencjonuje (również przy użyciu systemu EZD) otrzymaną korespondencję, w tym również w formie elektronicznej przekazaną droga fax za pośrednictwem aplikacji Fax Serwer, bądź pocztą elektroniczną na adres sekretariatu Wydziału i niezwłocznie doręcza ją, zgodnie z dekretacjami
  • prowadzi rejestry dokumentów wytwarzanych w Wydziale np. wewnętrznych aktów prawnych wydawanych przez Naczelnika Wydziału, protokołów itp., gromadzi akty prawne regulujące działalność Wydziału i inne wpływające do Wydziału
  • przyjmuje zrealizowane, odpowiednio oznaczone dokumenty od wykonawców oraz przygotowuje i przekazuje je do archiwizacji, a także organizuje i uczestniczy w brakowaniu dokumentów BC
  • obsługuje elektroniczna skrzynkę pocztowa Wydziału, obsługuje aplikację Fax Serwer oraz system EZD w zakresie: odbierania informacji, ich drukowania i rozsyłania zgodnie z dekretacją oraz skanowania i przesyłania dokumentów do odbiorców
  • przygotowuje projekty wpisów do rozkazu dziennego z zakresie właściwości Wydziału
  • prowadzi ewidencję poleceń wyjazdów służbowych oraz sporządza polecenia wyjazdów służbowych pracownikom/funkcjonariuszom Wydziału
  • koordynuje opracowywanie, we współpracy z kierownikami sekcji, opinii do Arkuszy Uzgodnień wpływających do Wydziału i wychodzących z Wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • znajomość podstawowych zagadnień funkcjonowania Straży Granicznej
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office) i urządzeń biurowych,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych obsługa kasy fiskalnej uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku pomoc innym członkom zespołu Nasze wymagania: podstawowa znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych podstawowa znajomość języka...

Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów na podstawie zebranych informacji...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie postępowań i realizacja umów....