Praca: Inspektor


Centralne Biuro Śledcze Policji w Warszawie
Komendant Centralnego Biura Śledczego Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149652

Warunki pracy

- zagrożenie naciskami grup przestępczych,


- naturalne i sztuczne oświetlenie,


- wymuszona pozycja ciała,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,


- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.

Zakres zadań

  • Prowadzi kancelarię jawną i/lub sekretariaty Wydziału/Zarządu. Prowadzi i rozlicza urządzenia ewidencyjne dokumentów jawnych Zarządu w Warszawie. Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje, udostępnia, przekazuje i wysyła dokumenty jawne, w celu właściwego obiegu dokumentów w Wydziale/Zarządzie.
  • Przyjmuje i sprawdza pod względem formalnym materiały archiwalne i niearchiwalne przed przekazaniem do GAP KGP oraz rozlicza z posiadanej dokumentacji jawnej policjantów i pracowników cywilnych zwalnianych lub przenoszonych z zajmowanego stanowiska, zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Prowadzi i aktualizuje zbiory obowiązujących jawnych aktów prawnych oraz zapoznaje z nimi policjantów i pracowników cywilnych, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji.
  • Ewidencjonuje w odpowiednich rejestrach urlopy, zwolnienia lekarskie, delegacje służbowe funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, opracowuje właściwe zestawienia statystyczne oraz obsługuje bazę SWOP.
  • Redaguje pisma oraz korespondencję okolicznościową na polecenie przełożonego, w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa Zarządu.
  • Zamawia materiały kancelaryjno-biurowe oraz prowadzi ich dystrybucję w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Zarządu. Prowadzi ewidencję pieczęci, stempli pomocniczych, referentek i ich niszczenia oraz sprawuje nadzór nad prawidłowym ich wykorzystywaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Prowadzi książki doręczeń przesyłek jawnych, wykazów korespondencji wchodzącej i wychodzącej.
  • Uczestniczy w komisjach inwentaryzacyjnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej powyżej 1 roku.
  • Znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność.
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...