Praca: Inspektor


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 150495

Warunki pracy

Praca przed monitorem ekranowym, na pierwszwej kondygnacji budynku,  brak udogodnień dla osób ze szczególnymi potrzebami, praca z klientem urzędu, związana ze stałym dopływem informacji i gotowością do odpowiedzi.

Zakres zadań

  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji przychodzącej do Urzędu
  • Przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków oraz zastępcy w celu zapewnienia obiegu dokumentów w urzędzie
  • Prowadzi elektroniczną ewidencję pism wpływających i wychodzących z urzędu w celu zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów
  • Prowadzi terminarz spotkań i narad Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • Udzielanie informacji telefonicznej i osobistej interesantom o trybie załatwiania ich spraw oraz prowadzi obsługę centrali telefonicznej i faksu.
  • Prowadzi ewidencję wyjazdów służbowych, rozlicza delegacje dla przejazdów samochodami służbowymi
  • Przygotowuje oraz prowadzi obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego obsługa sekretariatu
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • nieskazanie prawomocnymm wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu
  • niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa ani niebycie ich współpracownikiem w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r., w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa specjalistycznych programów komputerowych dot. prowadzenia kancelarii i korespondencji
  • obsługa programu kompuetowego do obsługi sekretariatu
APLIKUJ TERAZ

Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Zabezpieczenia Technicznego

(Pion Ścieków / Zakład Sieci Kanalizacyjnej / Wydział Zabezpieczenia Technicznego) Naszym Pracownikom oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o pracę pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele kursy zawodowe, szkolenia...

Technik prac biurowych

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, rejestracja spraw bieżących pracowników, pomoc w przygotowaniu pism urzędowych, pomoc w przygotowaniu danych do statystyk, sprawozdań miesięcznych, przygotowanie korespondencji do wysłania, pism urzędowych, sprawozdań miesięcznych, archiwizacja dokumentów.Jedna zmiana 7:30-15:30...

Pracownik biurowy

Obsługa sekretariatu, dbanie o jego estetykę i czystość, zabezpieczenie korespondencji wpływającej oraz jej rejestracja w EZD, przekazywanie korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych, załatwianie spraw zgodnie z dyspozycjami przełożonych, co do sposobu i terminu ich załatwiania, prowadzenie planu dnia...

Technik prac biurowych

Praca biurowa.Oferta skierowana do 1 osoby powyżej 30 r.ż. i 1 osoby poniżej 30.r.ż. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: znajomość obsługi programu Microsoft Office Wymagania inne: Dobry stan zdrowia, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

Sekretarka/pracownik administracji biurowej

Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej; przyjmowanie i wysyłka pism kontraktowych; dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, sanitarne i spożywcze; prowadzenie pojazdu kat. b (sporadycznie); obsługa pakietu office.CV, list motywacyjny należy wysyłać na adres e-mail:biuro@inkoconsulting.pl z...