Praca: Inspektor


Komenda Powiatowa Policji w Szydłowcu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szydłowiec
Ogłoszenie o naborze Nr 150752

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wposażone w telefon, fax, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.


Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym usytuowane jest na drugim piętrze budynku KPP Szydłowiec. W pokoju jednoosobowym (przejściowym), wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami.

Zakres zadań

  • Prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego KPP Szydłowiec poprzez rozpisywanie przydzielonej dokumentacji oraz prowadzenie dzienników korespondencyjnych w celu właściwego obiegu dokumentów w Wydziale Kryminalnym.
  • Rejestrowanie postępowań przygotowawczych, czynności sprawdzających, pomocy prawnych oraz druków statystycznych w aplikacji E-RCDŚ
  • Wprowadzanie czasu pracy oraz godzin nadliczbowych policjantów Wydziału Kryminalnego KPP Szydłowiec do systemu SWOP zgodnie z nadanymi uprawnieniami.
  • Prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych (przyjmowanie i wydawanie zabezpieczonych dowodów rzeczowych w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych).
  • Przygotowanie przesyłek listownych do przekazania do instytucji państwowych oraz innych jednostek Policji.
  • Prowadzenie powielarni dokumentów jawnych.
  • Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji (należy dołączyć, np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności).
  • posiada aktualne szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej,
  • znajomość Zarządzenia nr 4 KGP z dnia 09 lutego 2017 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo – śledczych Policji oraz przechowywania prze Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym,
  • znajomość Ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność komunikowania się,
  • samodzielność,
  • terminowość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...