Praca: Kierownik Biura Zamówień Publicznych



Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko kierownika Biura Zamówień Publicznych

 

Kierownik Biura Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kuźnicza 35
Nr ref.: kierownik.41.BZP.A.MR

Nazwa stanowiska: kierownik

Wymiar etatu: pełny

Liczba etatów: 1

 

Główne obowiązki
  • Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi, zarówno w zakresie obowiązywania ustawy Prawo zamówień publicznych, jak i zamówień dla których ustawa nie ma zastosowania.
  • Nadzór i koordynacja pracy Biura Zamówień Publicznych.
  • Przygotowanie i aktualizowanie Centralnego Planu Zamówień w Uniwersytecie.
  • Nadzór nad przygotowaniem pod względem formalnym i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w tym: kompletowanie, dokumentów, publikowanie ogłoszeń, uczestnictwo w komisjach przetargowych, kontaktowanie się z wykonawcami w zakresie wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych, protokołowanie postępowań, archiwizowanie dokumentów).
  • Sporządzenie rocznych planów zamówień publicznych.
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych przez Uniwersytet zamówieniach publicznych w danym roku kalendarzowym i przekazywanie ich Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • Udział w postępowaniach odwoławczych.
  • Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu, w zakresie spraw prowadzonych przez Biuro Zamówień Publicznych oraz udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Nadzór i koordynacja wdrażania przepisów zewnętrznych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie.
  • Opiniowanie dokumentów dotyczących udzielania zamówień publicznych
  • w Uniwersytecie oraz aktów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zawieranie umów.
  • Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie zamówień publicznych (zarządzeń, regulaminów, instrukcji itp.).
Wymagania konieczne
  • Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne).
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych; minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym.
  • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz przepisów ustawy Kodeks Cywilny i Kodeks Postępowania Administracyjnego.
  • Umiejętność samodzielnego interpretowania ustawodawstwa krajowego i europejskiego w zakresie zamówień publicznych oraz rozwiązania zagadnień problematycznych.
Wymagania pożądane
  • Umiejętność zarządzania personelem i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
  • Umiejętność analizy ryzyka i rozwiązywania nietypowych problemów.
  • Wysoka kultura osobista i etyka zawodowa.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...