Praca: Kierownik Działu Recepcji


Ogłoszenie numer: 10121327, z dnia 2025-08-14

Klient portalu Praca.pl

Kierownik Działu Recepcji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie i aktualizacja standardów operacyjnych dla recepcji​.
  • Kontrolowanie jakości usług, w tym audyty i implementacja dobrych praktyk.
  • Koordynowanie pracy recepcji w różnych lokalizacjach, zarządzanie zastępstwami.
  • Rekrutacja i wdrażanie pracowników, organizacja grafików.
  • Szkolenie zespołów recepcyjnych.

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem recepcyjnym.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności organizacyjne.
  • Dyspozycyjność do podróży krajowych.
  • Znajomość angielskiego na poziomie B2.
  • Biegłość w obsłudze komputera i MS Office.

Oferujemy

  • Pracę w dni robocze 8:00-16:00.
  • Umowę o pracę lub zlecenie.
  • Narzędzia pracy.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju.
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, porady specjalistów).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biurowy

Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, organizacja pracy biura i obiegu dokumentów, kontakt z kontrahentami i instytucjami,...

Specjalista ds. administracji i legalizacji

Informacje: Tryb pracy: Stacjonarna Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełen etat Wynagrodzenie: 4800,00-8000,00 brutto/miesiąc Obowiązki prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce pozyskiwanie, przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów legalizujących zatrudnienie cudzoziemców...

Kierownik Działu Wsparcia Biznesu i Kontraktów

Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Nadzór i koordynację pracy całego zespołu wsparcia biznesu i realizacji kontraktów. Wyznaczanie celów rocznych oraz zadań bieżących. Aktywne wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu poprzez dzielenie się wiedzą, mentoring oraz promowanie dobrych praktyk....

Pracownik biurowy

Zadania: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie korespondencji, nagrywanie danych na płytach CD/DVD....

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...