Praca: Kierownik dziekanatu uczelni


Ogłoszenie numer: 10009957, z dnia 2025-07-08

Klient portalu Praca.pl

Kierownik dziekanatu uczelni

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie sprawami administracyjnymi związanymi z tokiem studiów – od rekrutacji do dyplomu
  • Nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą dydaktyki i kontrola terminowości działań
  • Koordynacja gospodarki drukami, w tym drukami ścisłego zarachowania
  • Nadzór nad archiwizacją dokumentów studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i doktoranckich
  • Raportowanie danych studentów w systemie POL-on oraz przygotowywanie raportów dydaktycznych
  • Praca z systemem USOS zgodnie z bieżącymi potrzebami procesu dydaktycznego
  • Organizacja rozkładów zajęć, nadzór nad zapisami, przygotowywanie zleceń i rozliczanie zajęć

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • Praktyka w analizie i weryfikacji baz danych
  • Doświadczenie w pracy w uczelni wyższej
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
  • Umiejętność pracy w zespole i wysokie kompetencje interpersonalne

Oferujemy

  • Umowę o pracę na czas zastępstwa
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy, premii oraz dodatku stażowego (3–20%)
  • Dodatkowe świadczenia: 13-ta pensja, dopłaty do wypoczynku, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez system szkoleń
  • Udział w wydarzeniach integracyjnych i charytatywnych organizowanych przez uczelnię
  • Dogodna lokalizacja w centrum Wrocławia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...