Praca: Kierownik kancelarii tajnej


Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144663

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  • Praca w budynku nieprzystosowanym dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zakres zadań

  • Wykonuje zadania, o których mowa w § 5 ust. 1 Zarządzenia Nr 3 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego.
  • Ewidencjonuje, udostępnia, wydaje, egzekwuje zwrot oraz sprawuje bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”.
  • Uczestniczy w kontrolach z zakresu ochrony informacji niejawnych prowadzonych przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
  • Prowadzi „Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto”, a także ewidencję upoważnień udzielonych przez Szefa Urzędu do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”, NATO RESTRICTED" i "RESTREINT UE/EU RESTRICTED", poświadczeń bezpieczeństwa oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
  • Obsługuje punkty ewidencji materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” Biura Dyrektora Generalnego, Biura Szefa Urzędu, Departamentu Prawa Migracyjnego i Biura Informatyki.
  • Prowadzi sprawy związane z oświadczeniami majątkowymi pracowników Urzędu w zakresie ich odbioru, ewidencji, przechowywania i udostępniania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • Realizuje zadania związane z powiadamianiem odbiorców o wpływie dokumentów, ewidencjonowaniem i rejestrowaniem korespondencji Systemu Niejawnej Poczty Internetowej OPAL w wersji 4.2.
  • Nadaje uprawnienia użytkownikom oraz dokonuje zmian uprawnień do systemu sygnalizacji i włamania oraz wykonuje inne zadania wynikające z regulaminu organizacyjnego UDSC oraz regulaminu wewnętrznego biura zlecone przez naczelnika wydziału oraz kierownika komórki organizacyjnej, w której jest zatrudniona/ny.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku w Kancelarii Tajnej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Znajomość przepisów dotyczących składania oświadczeń majątkowych.
  • Znajomość rozporządzenia PEiR (UE) 2016/679 oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych krajowych o klauzuli co najmniej „tajne ", wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego.
  • Umiejętność redagowania informacji, procedur, instrukcji.
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność współpracy.
  • Komunikatywność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, w których przetwarzana jest informacja niejawna.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych krajowych oznaczonych klauzulą „Ściśle tajne” wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „NATO Confidential” oraz „UE Confidential”.
  • Podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Umiejętności praktyczne w zakresie analizy ryzyka, określania aktywów.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych obsługa kasy fiskalnej uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku pomoc innym członkom zespołu Nasze wymagania: podstawowa znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych podstawowa znajomość języka...

Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów na podstawie zebranych informacji...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie postępowań i realizacja umów....