Praca: Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu


Ogłoszenie numer: 10547975, z dnia 2025-12-22

Klient portalu Praca.pl

Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji w podległym oddziale.
  • Realizacja strategii rozwoju placówek.
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych.
  • Przygotowywanie, redagowanie pism, raportów i materiałów informacyjnych.
  • Koordynacja działań podległego zespołu i wspieranie jego pracy.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku oraz dbanie o relacje z partnerami biznesowymi.
  • Tworzenie atmosfery współpracy wewnątrz organizacji.

Wymagania

  • Nastawienie na efektywną współpracę w zespole.
  • Zaangażowanie, skrupulatność i dokładność w realizacji zadań.
  • Umiejętność szybkiej analizy i oceny sytuacji.
  • Doskonała organizacja własnej pracy.
  • Znajomość środowiska Windows.

Oferujemy

  • Podjęcie współpracy na podstawie stabilnej umowy o pracę.
  • Zdobycie cennego doświadczenia w dynamicznej branży edukacyjnej.
  • Realna możliwość awansu w strukturach firmy.
  • Pracę w zespole, który aktywnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu

Zarządzanie obiegiem dokumentacji w podległym oddziale. Realizacja strategii rozwoju placówek. Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Przygotowywanie, redagowanie pism, raportów i materiałów informacyjnych. Koordynacja działań podległego zespołu i wspieranie jego pracy. Budowanie pozytywnego wizerunku oraz...

Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu

Zarządzanie obiegiem dokumentacji w podległym oddziale. Realizacja strategii rozwoju placówek. Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Przygotowywanie, redagowanie pism, raportów i materiałów informacyjnych. Koordynacja działań podległego zespołu i wspieranie jego pracy. Budowanie pozytywnego wizerunku oraz...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Dbanie o prawidłowy...

Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Key Account Managerów w codziennej współpracy z kluczowymi klientami oraz bieżący kontakt w sprawie planów promocyjnych i rozliczeń. Obsługa procesów administracyjnych: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP i uzupełnianie danych raportowych. Przygotowywanie raportów, prezentacji i...

Fakturzystka-kasjerka / Fakturzysta-kasjer

Twoje główne zadania: doradztwo i obsługa Klienta wystawianie faktur i dokumentów sprzedaży oraz dokumentów magazynowych (WZ, PZ) praca przy kasie fiskalnej i terminalu płatniczym obsługa systemu sprzedażowego w zakresie ewidencji sprzedaży uzupełnianie asortymentu na półkach oraz aktualizowanie oznaczeń cenowych,...