Praca: Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji


Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji
OPIS
  • Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor, tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem recepcjonistów na zmianie.
PROFIL KANDYDATA:
  • minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub 2 lata na stanowisku recepcjonisty;
  • dobra znajomość hotelowego systemu PMS Opera;
  • umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników;
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • biegła znajomość języka polskiego i angielskiego;
  • zaangażowanie i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i reagowania w trudnych sytuacjach;
  • dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre;
  • dyspozycyjność - praca zmianowa na pełny etat również w weekendy i święta.
OFERUJEMY:
  • ciekawą pracę i realne możliwości rozwoju w sieci Marriott International 
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • bezpłatne, urozmaicone i pyszne posiłki w restauracji pracowniczej
  • pakiet benefitów pracowniczych, w tym: opiekę medyczną w LuxMed, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową na atrakcyjnych warunkach, zaplecze socjalne
  • zniżki na usługi hotelowej pralni i rabaty na słodkie wyroby cukierni hotelowej
  • atrakcyjne zniżki na noclegi w hotelach sieci Marriott w Polsce i na świecie
  • zniżki na bilety do teatru
  • stałe praktykowanie kompetencji językowych
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...