Praca: Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter


4* Hotel Royal w Nowym Dworze Mazowieckim, który łączy w sobie najwyższą jakość obsługi, komfort i atmosferę, zatrudni do swojego zespołu:

 

Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Zakres obowiązków:
  • Planowanie, organizowanie pracy działu recepcji oraz służby pięter
  • Motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości
  • Monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje, przyjazdy/wyjazdy, pobyty w hotelu oraz , fakturowanie i rozliczanie płatności
  • Podejmowanie efektywnego działania na rzecz zwiększenia sprzedaży ,
  • Utrzymanie oraz nadzór nad czystością pokoi, biur oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z ustalonych standardami,
  • Angażowanie się w proces sprzedaży produktów hotelowych , posiadanie wiedzy dotyczącej sytuacji i pozycji hotelu na rynku,
  • Sporządzanie i kontrolowanie harmonogramów pracy pracowników podległego działu( urlopy, dni wolne)
  • Dbałość o sprawność techniczną powierzonego sprzętu,
  • sporządzanie zamówień, sprawdzanie dostaw, analiza cen,
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi np. dostawcami chemii profesjonalnej, pralnią,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie dobrej atmosfery w pracy
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej na stanowisku kierowniczym,
  • Umiejętność zarządzania zespołem,
  • Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Nastawienie na potrzeby gości,
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • Inicjatywa i skuteczność w działaniu
Oferujemy:
  • Umowa o pracę / B2B
  • Gwarancję stałej pracy oraz wynagrodzenie wypłacane na czas
  • Zniżki pracownicze na usługi hotelowo-gastronomiczne
  • Dofinansowanie do karty Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez pracowników wystawianie faktur...

Pracownik biurowy

- Prace biuorwe- Pomoc w prowadzeniu ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników- Odbieranie poczty elektronicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: wyższe (w tym...

Pracownik biurowy

Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez...

Referent – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza

Stanowisko: Referent Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Przewidywana data zatrudnienia: maj 2025 r. Opis stanowiska: prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych nadzór nad sprawami technicznymi obiektu wystawianie faktur VAT za wykonane usługi...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...