Praca: Kierownik Recepcji Hotelowej


SEETELHOTELS na wyspie Uznam to jakość, tradycja i serdeczna gościnność. W 17 hotelach, rezydencjach i willach położonych w najpiękniejszych zakątkach słonecznej wyspy, rodzina Seelige-Steinhoff przywraca dawny blask historycznym kąpieliskom cesarskim. Nasza oferta obejmuje wszystko – od komfortowych hoteli rodzinnych 3* po luksusowe hotele 5*.

Potrzebujesz świeżego powiewu? To właśnie u nas jesteś we właściwym miejscu! Dołącz do zespołu SEETELHOTELS i obejmij odpowiedzialną rolę jako:
Kierownik Recepcji Hotelowej
Miejsce pracy: Niemcy, Wyspa Uznam
Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna i ciepła obsługa gości przy przyjeździe i wyjeździe
  • Organizacja pracy recepcji oraz zarządzanie podległym zespołem
  • Dbałość o jakość świadczonych usług i zgodność ze standardami hotelu
  • Obsługa rozliczeń, wystawianie rachunków, nadzór nad kasą
  • Współpraca z innymi działami hotelu (housekeeping, gastronomia, SPA)
Profil kandydata:
  • Doświadczenie w pracy w recepcji hotelowej oraz w zarządzaniu zespołem
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego
  • Umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność i empatia
  • Otwartość, wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i 5-dniowy tydzień pracy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Udział w szkoleniach i realne możliwości rozwoju
  • Zniżki pracownicze i dla rodziny w zakresie gastronomii, wellness i noclegów
  • Pomoc w znalezieniu zakwaterowania lub dostęp do mieszkania służbowego
  • Program wdrożeniowy z noclegiem i śniadaniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...