Praca: Kierownik recepcji ze znajomością języka niemieckiego


SEETELHOTELS na wyspie Uznam to jakość, tradycja i serdeczna gościnność. W 17 hotelach, rezydencjach i willach położonych w najpiękniejszych zakątkach słonecznej wyspy, rodzina Seelige-Steinhoff przywraca dawny blask historycznym kąpieliskom cesarskim. Nasza oferta obejmuje wszystko – od komfortowych hoteli rodzinnych 3* po luksusowe hotele 5*.

Potrzebujesz świeżego powiewu? To właśnie u nas jesteś we właściwym miejscu! Dołącz do zespołu SEETELHOTELS i obejmij odpowiedzialną rolę jako:
Kierownik recepcji ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Niemcy, Wyspa Uznam
Twoje zadania:
  • Kompleksowa organizacja pracy recepcji oraz obsługa gości hotelowych
  • Realizacja procesów meldunku, wymeldowania oraz płatności
  • Motywowanie i rozwój zespołu, wdrażanie nowych pracowników
  • Zapewnienie zgodności usług z ustalonymi standardami
  • Koordynacja komunikacji z pozostałymi działami hotelu
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania problemów
  • Dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B1)
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Gotowość do samodzielnego podejmowania decyzji
Co oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia i elastyczny grafik
  • Możliwość korzystania z atrakcyjnych benefitów pracowniczych
  • Dostęp do zniżek na usługi hotelowe i produkty regionalne
  • Onboarding z zakwaterowaniem i śniadaniem
  • Realne możliwości awansu i rozwoju kompetencji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. Sprzedaży

Zakres obowiązków Wsparcie działu sprzedaży i logistyki w bieżącym zarządzaniu (obsługa zamówień, przekazywanie zleceń do magazynu, nadzór nad procesem logistycznym, wystawianie faktur) Podstawowe prace administracyjne Tworzenie raportów i zestawień Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem Przygotowywanie ofert...

Pracownik biurowy z językiem szwedzkim

Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami organizacja podróży służbowych wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji tłumaczenia udział w targach branżowych na terenie Szwecji Wymagania komunikatywna znajomość języka polskiego i szwedzkiego w mowie i piśmie doświadczenie w pracy biurowej mile widziane, ale...

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Prace biurowe, Obsługa programu Subiekt, Wystawianie faktur, Zamawianie towaru, Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert. Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny, Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i Excel), Bezwzględnie wymagana znajomość obsługi programu...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie Klienta w obsłudze systemów...

Asystentka / Asystent Linii Produkcyjnych

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie Administracja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji Tworzenie zestawień...