Praca: Kierownik Recepcji


Zdrojowa Hotels Sp. z o.o.
Hotel Jantar
 
Dla naszego hotelu z długoletnią tradycją, położonego w sercu Kołobrzegu, w secesyjnym budynku,
poszukujemy wyjątkowego Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Kierownik Recepcji
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Twoje główne zadania:
  • Zapewnienie najwyższej jakości usług świadczonych przez Dział Recepcji;
  • Koordynowanie pracy Zespołu, wyznaczanie zadań, motywowanie;
  • Szkolenie nowych Pracowników;
  • Obsługa Gości hotelowych;
  • Przygotowywanie raportów;
  • Tworzenie budżetu działu, kontrola kosztów i optymalizacja grafików pracy;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Efektywna komunikacja z innymi działami hotelu.
Nasze oczekiwania:
  • Cechuje Cię zaangażowanie, dobra organizacja, pozytywne podejście do pracy i wysoka kultura osobista;
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i dobrze się w tym czujesz;
  • Możesz pracować również w weekendy i święta (praca zmianowa);
  • Potrafisz i chcesz budować i utrzymywać dobre relacje;
  • Komunikatywnie posługujesz się językiem niemieckim i/lub angielskim;
  • Praca na komputerze nie sprawia Ci trudności (znajomość pakietu MS Office).
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Umiejętność obsługi programów PMS (Opera).
 Co oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę;
  • Prowizje/Premie;
  • Przyjazną atmosferę (to dla Nas ważne);
  • Pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Możliwość wykupienia posiłku w kantynie pracowniczej (w korzystnej cenie);
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia;
  • Nagrodę finansową za polecenie Pracownika;
  • Pakiet zniżek pracowniczych na pobyty w sieci Zdrojowa Hotels ( m.in. hotele, restauracje, usługi Spa i Wellness) oraz w hotelach Radisson i Hilton na całym świecie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Weryfikacja poprawności dokumentów, takich jak umowy, aneksy, cesje. Aktywacja pakietów i usług zgodnie z ustaleniami z klientem. Wsparcie klientów w obsłudze systemów samoobsługowych. Utrzymywanie bieżącej i zgodnej z przepisami bazy danych. Utrzymywanie kontaktu z klientami w sprawach administracyjnych. Współpraca z...