Praca: Kierownik Rejestracji i Archiwum


Ogłoszenie numer: 10304825, z dnia 2025-10-02

Klient portalu Praca.pl

Kierownik Rejestracji i Archiwum

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • organizacja pracy zespołu rejestracji i archiwum pacjentów,
  • wsparcie w planowaniu grafików lekarzy oraz obsłudze systemu rejestracyjnego,
  • rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników,
  • przygotowywanie raportów, analiz i rozliczeń,
  • nadzór nad archiwum, infolinią i procesem rozpatrywania skarg pacjentów,
  • współpraca z personelem medycznym i administracyjnym,
  • rozliczanie wizyt i kart DILO,
  • dbanie o realizację wyznaczonych celów i sprawne funkcjonowanie działu.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem (mile widziane w placówce medycznej),
  • znajomość obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia, organizacji pracy i radzenia sobie w stresie,
  • komunikatywność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • znajomość zasad rozliczania kart DILO.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
  • wsparcie szkoleniowe i możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę pracy w zespole,
  • benefity pozapłacowe (karta sportowa, dofinansowanie wypoczynku).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...