Praca: Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości / Guest Experience Supervisor


Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości / Guest Experience Supervisor
OPIS
  • Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor, tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem recepcjonistów na zmianie.
PROFIL KANDYDATA:
  • minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub 2 lata na stanowisku recepcjonisty;
  • dobra znajomość hotelowego systemu PMS Opera;
  • umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników;
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • biegła znajomość języka polskiego i angielskiego;
  • zaangażowanie i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i reagowania w trudnych sytuacjach;
  • dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre;
  • dyspozycyjność - praca zmianowa na pełny etat również w weekendy i święta.
OFERUJEMY:
  • ciekawą pracę i realne możliwości rozwoju w sieci Marriott International 
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • bezpłatne, urozmaicone i pyszne posiłki w restauracji pracowniczej
  • pakiet benefitów pracowniczych, w tym: opiekę medyczną w LuxMed, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową na atrakcyjnych warunkach, zaplecze socjalne
  • zniżki na usługi hotelowej pralni i rabaty na słodkie wyroby cukierni hotelowej
  • atrakcyjne zniżki na noclegi w hotelach sieci Marriott w Polsce i na świecie
  • zniżki na bilety do teatru
  • stałe praktykowanie kompetencji językowych
APLIKUJ TERAZ

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Obsługę osób zgłaszających się na badania profilaktyczne, rejestracja badanych, Przetwarzanie, archiwizację i zabezpieczanie dokumentacji medycznej zgodnie z odrębnymi przepisami, Obsługę służbowej poczty elektronicznej oraz systemów działających w PKP S.A.,...

Asystent Zarządu

Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej. Doskonałe zdolności...

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska Organizacja sekretariatu i centrali telefonicznej. Tworzenie pism, analiz, raportów i korespondencji. Rejestracja korespondencji, faktur, umów i dokumentów. Obsługa gości i organizacja spotkań. Organizacja podróży służbowych. Wsparcie w sprawach administracyjnych. Monitorowanie dostępności materiałów...

Specjalista / Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju

Twój zakres obowiązków: udział w procesie raportowania niefinansowego dot. zrównoważonego rozwoju (raportowanie ESG) współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zagranicznymi grupy w zakresie wykonania niezbędnych analiz i pozyskania danych raportowych ESG wspieranie działów handlowych w procesie...

Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego

Wspieranie Menedżerów Sprzedaży w przygotowaniu i wdrażaniu programów ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych. Obsługa procesów sprzedażowych i posprzedażowych w systemach. Weryfikacja i przekazywanie dokumentacji ubezpieczeniowej oraz współpraca z pośrednikami. Zapewnienie jakości obsługi klientów poprzez szkolenia...