Praca: Kierownik Zmiany Recepcji Hotelowej


Ogłoszenie numer: 10334009, z dnia 2025-10-17

Klient portalu Praca.pl

Kierownik Zmiany Recepcji Hotelowej

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Opis stanowiska

  • Organizacja pracy recepcji podczas prowadzonych zmian zgodnie z przyjętymi standardami
  • Samodzielne prowadzenie dyżurów i nadzór nad obsługą gości
  • Rozwiązywanie sytuacji problemowych z nastawieniem na satysfakcję klienta
  • Szkolenie i motywowanie zespołu recepcji, dbanie o jakość obsługi
  • Wdrażanie strategii sprzedażowej w codziennej pracy
  • Utrzymywanie efektywnej współpracy z innymi działami hotelu
  • Budowanie pozytywnych relacji z gośćmi

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w pracy w recepcji hotelowej na stanowisku kierowniczym
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość standardów obsługi klienta w hotelarstwie
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z gośćmi
  • Zdolność do sprawnego rozwiązywania problemów
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Mile widziana znajomość systemu ProHott

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w prestiżowym hotelu z renomą na rynku
  • Przyjazną atmosferę w młodym i energicznym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Witanie i obsługa pracowników i gości przychodzących do firmy Zgłaszanie zwróconych kart do blokady Wydawanie kart...

Specjalista ds. rozliczeń

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów Przygotowywanie specyfikacji do faktur za...

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami Przygotowywanie danych i specyfikacji do faktur Wystawianie faktur oraz...

Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów Przygotowywanie spotkań i udział w nich Wykonywanie dodatkowych zadań...

Maps Reporting Specialist with Slovenian

What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and...