Praca: Kierownik/kierowniczka zespołu administracji


Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Kierownik/kierowniczka zespołu administracji
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/25/0495
OBOWIĄZKI:
1. Administracja środkami trwałymi, realizacja całokształtu spraw gospodarczych Teatru oraz realizacja zadań w zakresie przygotowania o przeprowadzenia inwestycji i nadzór nad remontami.2. W zakresie inwestycji i remontów:- ustalanie potrzeb dotyczacych inwestycji, modernizacji i remontów i opracowywanie w tym zakresie planpow,- koordynacja całokształtu zagadnień związanych z inwestycjami i remontami,- wyszukiwanie odpowiednich wykonawców robót budowlanych, zakup materiałów i urządzeń,- nadzór nad terminowym i jakościowym wykonaniem prac remontowych oraz dopilnowanie ostatecznego odbioru robót i przekazanie do użytku,- gromadzenie całości dokumentacji związanej z remontami, prowadzenie książek obiektów budowlanych,- uczestniczenie w pracach komisji p.poż i BHP, - przygotowywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych,- opracowywanie planów wyposazenia obiektów Teatru.3. W zakresie administracji:- administracja i organizacja gospodarki majątkiem trwałym, przedmiotami i drobnym sprzętem (w tym prowadzenie ewidencji. organizowanie spisów z natury, organizacja konserwacji maszyn i urządzeń), - organizacja i zabezpieczenie właściwego utrzymania stanu sanitarnego i higienicznego oraz gazowego ogrzewania obiektów,- prowadzenie spraw zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą, środki utrzymania czystości i higieny oraz apteczki pierwszej pomocy,- zaopatrywanie komórek organizacyjnych w materiały biurowe i gospodarcze, prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną, gaz, wywozu nieczystości, czyszczenia ulic, drobnych napraw i konserwacji w obiektach teatralnych,- nadzór pracy podległych pracowników, sporządzanie planów pracy,- sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej spraw administracyjnych,- organizacja zasad technicznego zabezpieczenia obiektów, przeglądów zabezpieczeń obiektów i mienia,- zapewnienie dozoru obiektów i czuwanie nad ich prawidłowym funkcjonowaniem,- prowadzenie kontroli dokumentów finansowo-księgowych pod względem merytorycznym w zakresie celowości wydatków administracyjno-rzeczowych związanych z utrzymaniem obiektu instytucji w zakresie świadczeń BHP oraz zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,- zapewnienie dostepności architektonicznej budynków Teatru,- wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Teatru w zakresie spraw gospodarczych, administracyjnych i remontowych Teatru.Praca od 07:30 do 15:30.Możliwość rozpoczęcia pracy na stanowisku od 1 września 2025 r. z płatnym okresem przygotowawczym w sierpni.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miniumum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym doświadczenia w prowadzeniu co najmniej kilkuosobowych zaspołów.- Dobra znajomośc zagadnień z dziedziny administracji budynkami i mieniem.- Uprawnienia gazowe pozwalające na dozór urządzeń instalacji gazowych lub gotowość do udziału w szkoleniu w celu nabycia takich uprawnień.- Znajomość pakietu Office.- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.- Odpowiedzialność i skrupulatność.- Komunikatywność.- Prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Wałbrzych


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez pracowników wystawianie faktur...

Pracownik biurowy

- Prace biuorwe- Pomoc w prowadzeniu ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników- Odbieranie poczty elektronicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: wyższe (w tym...

Pracownik biurowy

Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez...

Referent – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza

Stanowisko: Referent Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Przewidywana data zatrudnienia: maj 2025 r. Opis stanowiska: prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych nadzór nad sprawami technicznymi obiektu wystawianie faktur VAT za wykonane usługi...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...