Praca: Komendant straży gminnej


Urząd Gminy w Kobylance
Komendant straży gminnej
Miejsce pracy: Kobylanka (pow. stargardzki, gm. Kobylanka), Kobylanka
Numer: StPr/25/0833
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) kierowanie pracą Straży Gminnej, w tym organizowanie i nadzorowanie pracy podległych strażników w zakresie zadań wynikających z przepisów ustawy o strażach gminnych oraz inny ch przepis ów związanych z pracą straży gminnych i prawa miejscowego,2) planowanie budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Straż Gminną, dysponowanie środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności z tytułu ich prawidłowego wydatkowania ,3) p rzydział umundurowania zgodnie z obowiązującymi normami oraz prowadzenie ewidencji wydanych sortów mundurowych, a także wyposażenia w środki przymusu bezpośredniego,4) s porządzanie miesięcznych planów pracy Straży Gminnej,5) s porządzanie okresowych sprawozdań z działalności Straży Gminnej,6) p rowadzenie dokumentacji związanej z dysponowaniem samochodem służbowym (karty drogowe, rozliczenia paliwa, ubezpieczenia, naprawy) ,7) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,8) kontrola i podejmowanie stosownych działań w stosunku do właścicieli, zarządców, administratorów nieruchomości w zakresie obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w szczególności:a) wyposażenia nieruchomości w urządzenia służące do gromadzenia odpadów stałych i płynnych oraz tabliczkę z numerem porządkowym nieruchomości, b) posiadania umów i dowodów opłat dotyczących usuwania odpadów, c) usuwania odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu nieruchomości, d) oczyszczania ze śniegu, lodu, błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, e) kontrola stanu czystości i estetyki miejsc publicznych, f) kontrola utrzymania czystości, porządku i przestrzegania prawa na drogach publicznych, g) kontrola przestrzegania ładu i porządku w punktach sprzedaży napojów alkoholowych oraz w ich najbliższym otoczeniu,9) prowadzenie czynności wyjaśniających w sprawach owykroczenia, w tym m.in. kierowanie wniosków o ukaranie do właściwych organów,10) z abezpieczanie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem,11) k onwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych na potrzeby gminy ,12) współdziałanie z organizatorami imprez, zgromadzeń i uroczystości gminnych w zakresie ich zabezpieczenia,13) w spółpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu gminy poprzez asystowanie przy czynnościach służbowych pracownikom administracji samorządowej w uzasadnionych przypadkach,14) podejmowanie działań interwencyjnych na podstawie skarg i wniosków mieszkańców, 15) współpraca ze stanowiskiem ds.zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych, ochrony p.poż. w zakresie:a) p rzygotowania i utrzymania w aktywności planu funkcjonowania gminy, w warunkach wewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,b) przygotowania i utrzymania w aktywności planu stałych dyżurów, planu akcji kurierskiej oraz innych dokumentów związanych z przygotowaniem systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym,c) przygotowania służby zdrowia na potrzeby działań obronnych w zakresie planu zastępczych miejsc szpitalnych,d) przygotowania planu ćwiczeń obronnych,e) przygotowania planu obrony cywilnej gminy,f) przygotowania planu ewakuacji ludności oraz uczestniczenia w organizacji ewakuacji ludności w stanie zagrożenia,g) przygotowania planu przeciwpowodziowego gminy oraz prognozowanie działań na wypadek wystąpienia zagrożeń miejscowych,h) przygotowania i utrzymania w aktualności planu zarządzania kryzysowego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja,prawo,ekonomia, zarządzanie bezpieczeństwem
Uprawnienia: prawo jazdy kat.B


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym),5) uregulowany stosunek do służby wojskowej,6) nienaganna opinia,7) wykształcenie wyższe; preferowane kierunki to: administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie bezpieczeństwem, bezpieczeństwo wewnętrzne,8) staż pracy - minimum 5 lat (w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),9) posiadanie prawa jazdy kategorii B,10) przedstawienie koncepcji pracy na stanowisku objętym ogłoszeniem,11) znajomość przepisów prawa:a) ustawa o samorządzie gminnym,b) ustaw y o strażach gminnych,c) ustaw y Kodeks postępowania administracyjnego,d) ustaw y Kodeks wykroczeń,e) ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,f) ustawy o finansach publicznych,g) ustawy o obronie Ojczyzny,h) ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej,i) przepis ów wykonawczych do ww. ustaw,12) znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word i Excel),13) dyspozycyjność,14) predyspozycje osobowościowe umiejętność planowania i organizacji pracy, kreatywność, samodzielność, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres.2. Wymagania dodatkowe:1) ukończone z wynikiem pozytywnym szkolenie podstawowe strażników gminnych (miejskich),2) doświadczenie zawodowe w organachzapewniających bezpieczeństwo publiczne

Miejsce pracy:

Kobylanka


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

zł brutto zasadnicze od kat. XV - 6500,00 zł dodatek funkcyjny: 1200 zł + dodatek za wysługę lat od 5% do 20%; + raz w roku dod. wynagrodzenie roczne. Wynagrodzenie uzależnione jest od wykształcenia, stażu pracy, stanowiska w straży gminnej.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Technik administracji

1. Zapoznanie się z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawie o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.2. Zapoznanie się z rozporządzeniem ministra kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania maeteriałów archiwalnych do...

Technik administracji

Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Miejsce wykonywania pracy: Wydział Kryminalny - Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Technik administracji

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA Wymagania inne:

Sekretarka medyczna

obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów eDok, prowadzenia stosownych rejestrów i ewidencji, przygotowywania projektów pism oraz zestawień statystycznych, archiwizacji dokumentacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...