Praca: Konsultant ds. obsługi klienta B2B


Ogłoszenie numer: 10302578, z dnia 2025-10-08

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. obsługi klienta B2B

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów biznesowych przez telefon, e-mail i czat.
  • Realizacja dyspozycji i zapytań klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
  • Współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działami.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w Contact Center lub B2B.
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i pracy zespołowej.
  • Orientacja na realizację celów i rozwiązywanie problemów.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • Współpracę w młodym, zgranym zespole.
  • Umowę zlecenie z możliwością długofalowej współpracy.
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie w preferencyjnych warunkach.
  • Dostęp do szkoleń i platformy rozwojowej.
  • Zniżki na produkty i usługi.
  • Swobodną atmosferę pracy (brak dress code’u).
  • Bonusy za polecenie nowych pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...