Praca: Koordynator biura


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Koordynator biura
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie.
  • Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji.
  • Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych.
  • Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy.
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych i koordynacja logistyki eventów.
  • Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, faksy itp.) oraz systemów wewnętrznych do zarządzania pracownikami i zasobami.
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+, polskiego min. B2.
  • Doświadczenie na stanowisku asystenta, sekretarki, office managera lub travel managera.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office i Google Workspace.
  • Umiejętność organizacji czasu, pracy pod presją i samodzielności.
  • Proaktywność, odpowiedzialność, inicjatywa i umiejętności interpersonalne.
  • Mile widziane: podstawowa znajomość księgowości i narzędzi Atlassian (Jira, Confluence).
Oferujemy:
  • Przyjazny zespół i atmosferę w pracy.
  • Wydarzenia firmowe i integracyjne.
  • Pakiet socjalny (dodatkowe ubezpieczenie medyczne, Multisport lub dofinansowanie do aktywności sportowych).
  • Darmowe kursy języka angielskiego i niemieckiego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Sekretariatu

Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze Rejestrowanie faktur i prostych kosztów...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...

Młodszy Specjalista ds. Egzekucji Opłat Abonamentowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: wydawanie decyzji i postanowień w związku z zarzutami i zażaleniami do tytułów egzekucyjnych w postępowaniach administracyjnych (w I i II instancji) dotyczących opłat abonamentowych; współpraca z organami egzekucyjnymi i instytucjami państwowymi...

Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events preparing reports, presentations and correspondence if needed liaising...